Kelahiran cahaya mata ke 6!

Alhamdulillah..syukur kehadrat Illahi atas pemberian dan rezeki kami sekeluarga dengan kelahiran puteri bongsu dan diberi nama Nur Iesha Nadira pada jam 1454 petang pada 11 Oktober yang lepas.  Kalau tengok dia ni mmg sangat berbeza dari anak2 yg lain...sungguh putih merah dengan hidung mancung..keke siapa lagi nak puji kan kalau bukan Ummi sendiri nak puji anak sendiri kan kan.  Tapi mungkin sebab masa mengandung tu kan pergi Dubai dan berkenann dgn seorang minah Arab tu,,entah la kan so selamat berpantang buat sy la kan..baru seminggu tu dan kali ni dhubby yang akan jaga dan siapkan kelengkapan mandi, makan tengahari sementara dia cuti dan bila dia mula kerja balik dia akan siapkan apa yang patut.  Dah anak ke 6 so dah tahu la apa yang boleh dan tak boleh dimakan dan dibuat melainkan nak cari masalah..hehe

Melahirkan kali ni tak la susah dan tak la senang maklumla berat baby 3.88kg je...kecil sikit dari Bang Ngah dia dan bersyukur sebab dilahirkan secara normal walau ikut kiraan doktor dah terlebih hari..mana taknya kan sebab selalu tak kira dengan betul..so nothing new la







Share on Google Plus

About iam virgo

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!