July 4, 2010

Mini Reunion..APGS 86

akhirnya semalam 03 July 2010 tercapai sudah rancangan Kak Anim nak buat reunion.  Buat kecil2an je kat Georgetown Cafe kat Wangsa Walk dengan semua yg hadir bawak hadiah..so pertukaran hadiah pun agak menarik...tak de suka2 nk bagi siapa tp atas tiket undian..mmg awesome la Kak Anim punya idea ni.

Tak tau la bila pulak nak boleh jumpa mcm ni..mungkin tunggu umur masing2 50 tahun kot atau 60 pastu boleh la tengok siapa yg paling banyak kedut hahaha.

Insha Allah semoga kami dipanjangkan usia serta diberikan kesihatan yang baik untuk berjumpa dan bercerita kisah2 lama zaman persekolahan.

Group photo ni satu kemestian kan..

para jurugambar...hebat 2 Eda ni..Eda Sr dan Eda Jr

the senior..Kak Anim dan Kak Zanariah

me & Nazrah Ibrahim

Me, Jem aka Intan, Kak Eda & Kak Zana

me & Linda


Me, Yati and Nazrah

Kak Eda, Kak Zana, Eda, Me & Kak Anim

Me & Liza

Me, Hani, Ieta & Maz (MINZ sisters)















No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!