Jalan-jalan ke Genting Strawberry Leisure Farms Part 1


Kami singgah ke Genting Strawberry Leisure Farms ni sewaktu balik dari open house raya rumah sepupu d'hubby kat Kuala Kubu Baru...raya kan sebulan hehe, jadi sebab masih awal kami singgah la cuci-cuci mata sambil nak menyedut aircond percuma kiki..

Kalau sesiapa nak pergi, pergi jer sebab kalau nasib baik strawberi dah masak dan kat sana pun dijual sayur-sayuran jugak.  Kalau dah nama tempat pelancongan, ada la jugak coffehouse dan pelbagai makanan berasaskan tanaman kat situ cuma sediakan duit jer la

Biar gambar jer la berbicara.. ;)













 



Share on Google Plus

About Fuzy Hamid

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!