November 15, 2013

posted 1:19 PM by with 0 comment

Pet Player Rules



ɴ|в Qu℮℮и¡℮❤DS ʷᶤᵗԼ𝒆𝓎Ʀá NO BUY



Photobucket



Here my personal experiences:
Buy pets who logged in within 3 days or less.
Buy pretty or interesting ones because you want to sell them fast.
By buying big pets you must look first if they are worth to be bought:
- the assets should be min. half of the value
- if the cash is very low, look if it's not a container pet from a pet run, otherwise you can help to increase the cash
- if he/she has been set free, ask first the earlier owner about the reason
- look in the history file what type of pets he/she is trading
- control if the pet is only now active and how it has been in the past
- don't force them to buy a pet from you. they will do it from alone
- instruct them how to play

For yourself:
- be active
- send friendship requests to big players
- add them to your wish list if they are your friends
- try to solve your problems first alone before you ask your owner for help
- be patient, big players are always looking for good pets
- join good groups
- help your pets, friends and other players if you can
- communicate with your owner and friends
- send winks, tags or comments to be noticed
Read More

November 5, 2013

posted 12:06 AM by with 0 comment

SALAM MAAL HIJRAH 14535H

logo Maal Hijrah

Salam Maal Hijrah 1435 H

Assalamualaikum wrt.wbkth.

Bersempena dengan ketibaan 1 Muharram 1435 Hijrah bersamaan 5 November 2013 ini, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Salam Maal Hijrah kepada semua umat Islam seluruh Malaysia dan dunia.  Semoga kita mendapat hidayah, dirahmati dan diberkatiNya.

Semoga kita terus menjadi insan dan umat Islam yang lebih baik hari ini dan seterusnya.


Tahukah anda?

Tahun Hijrah ditentukan oleh Khalifah Umar pada 17 H/638 M. Untuk menetapkan pengiraan tahun hijrah, Umar mengundang para sahabat. Ada sahabat yang mengusulkan tahun kelahiran Nabi Muhammad SAW dikira sebagai permulaan tahun Islam.

Ada pula yang mengusulkan turunnya wahyu pertama. Yang lainnya mengusulkan Perang Badar (17 Ramadan) dan peristiwa penting Nabi Muhammad SAW.

Ali bin Abu Talib kemudiannya mengusulkan peristiwa hijrah Nabi Muhammad SAW dari Mekah ke Madinah sebagai permulaan tahun Islam.

Nabi Muhammad SAW tiba di Madinah pada 8 Rabiulawal/20 September 622. Umar menerima usul ini kerana hijrah merupakan titik pemisah di antara masa Mekah dengan Madinah dan merupakan perjuangan awal Baginda SAW dalam menyebarkan Islam.



    Setiap bulan Islam mempunyai maksud dan makna?

    1. Muharam al-Haram (dipendekkan kepada Muharram – محرّم)
    Bulan ini mengambil perkataan "Haram" yang bermaksud terlarang. Ini disebabkan budaya atau tradisi Arab mengharamkan sebarang peperangan pada bulan ini. Selepas munculnya Islam, Allah meneruskan budaya ini lantas menjadi satu antara empat bulan haram dalam Islam.

    2. Safar (صفر)
    Perkataan in bermaksud tiupan angin. Ketika nama tersebut mula diguna pakai, kemungkinan yang ketika itu adalah waktu yang berangin. Safar juga menunjukkan yang masyarakat Arab (badwi) meninggalkan rumah mereka.

    3. Rabiulawal (ربيع الأول)
    Bulan pertama musim bunga iaitu masa ketika bulan tersebut dinamakan.

    4. Rabiulakhir (ربيع الآخر/ ربيع الثاني)
    Bulan kedua musim bunga.

    5. Jamadilawal (جمادي الأول)
    Bulan pertama musim panas. "Jumada" bermaksud kering.

    6. Jamadilakhir (جمادي الآخر / جمادي الثاني)
    Bulan kedua musim panas. Jamada, juga bulan yang lain juga lebih sejuk, yang membawa maksud telaga menyejuk adalah suatu yang biasa ketika itu.

    7. Rejab (رجب)
    Satu lagi bulan suci yang mengharamkan perlawanan atau peperangan dan salah satu bulan yang dihormati. Ia juga dikenali sebagai Rajab al Fard. Fard bermaksud keseorangan; kerana tiga bulan suci yang lain berada jauh dan berturutan berbanding Rejab di tengah-tengah.


  • 8. Syaaban (شعبان)
    Bulan ini terbit dari perkataan "syu'ba", bermaksud berpecah/menyimpang. Masyarakat Arab dahulu sering keluar dan berpecah untuk mencari air.

    9. Ramadan (رمضان)
    Diambil daripada perkataan "ramda", yang bermaksud batu panas. Ini menceritakan ketika nama tersebut diberikan, keadaan amat panas ketika itu.

    10. Syawal (شوال)
    Diambil daripada perkataan yang membawa maksud, apabila unta betina bunting. Ketika nama bulan ini diberikan, lazimnya unta betina bunting pada ketika itu.

    11. Zulkaedah (ذو القعدة)
    Diambil daripada perkataan "qa'ada" bermaksud untuk duduk. Inilah bulan suci ketiga yang mengharamkan sebarang pertempuran. Kebanyakan orang juga mula menghentikan aktiviti perniagaan mereka untuk duduk dan bersedia untuk menunaikan Haji.

    12. Zulhijah (ذو الحجة)
    Ini adalah bulan suci terakhir dalam setahun dan dilarang melakukan sebarang pertempuran kerana pada bulan ini, haji dilaksanakan. Perkataan tersebut juga mengambil perkataan "haji" sebagai rujukan nama bagi bulan haji ini.
    by KHAIRULANUAR YAHAYA November 15, 2012 at 9:34 AM
    Sumber : http://live.utusan.com.my/Event/Majlis_sambutan_Maal_Hijrah_1434?Page=0
Read More

November 4, 2013

posted 12:10 AM by with 0 comment

PETS BY TAGGED ~ BERSUKAN JARI JEMARI

Hurmmm..i seems commited with this new game..its fun but for young girls they need to be careful in this social media.  Anyway I enjoy playing pets and here sharing tips

I have had this account very long time because of business related where but I dont seems interested because too much of sexy photos and mostly they are fake


INFO FOR PET PLAYERS
CASH UP
STAY ACTIVE
BUY ACTIVE PETS
DON'T OWN MORE THAN 20-30 PETS
MAKE YOURSELF SEEN
PLAYERS LOOK FOR GOOD PLAYERS ALSO....NOT JUST SOMEONE WHO BUYS 3 MONTH OLD PETS OR OWNS GHOST PETS OR PETS WITOUT PHOTOS
(if you buy bad pets you in default become a bad pet!)

This is the first thing should do every day.
Go to "Browse Pets"
Search criteria for pets:
Gender ---   male , female , both
Age --- 18   to   any
Country  ---  all countries
Location --- matches
Value 0 to 550 (605, 665, 731, 804, 884, 972, etc.)
Please buy only pets with status "now online" or logged in within the last minutes

You can buy those back many times, mostly it starts a small pet run.  They are low risk if you don't go over 200 millions and hopefully that pet will cross many pages including the big players and you will be seen. Don't be too greedy and risk too much. Better earnng in 10 runs 1 billion than to risk in one run 10 billions. You will not be happy to watch your pet you got from a mega run when it got filled and then deleted. Don't own more than 30 pets, better only 10. And please look at the buyers of your pets. Maybe it will be your next owner or a good active pet.

That are the criteria big players are looking for by a good player.
1) cash above value, males more than 1.5 times cash of their value
2) 50 days playing
3) 25,000 pets bought
4) all 200 recent history with in 24 hours (mostly only possible through pet runs)

Every player needs to be at least 40% free cash compared to value, but females can get bought just from their pic so there cash can be a little lower, but I advise everyone to be 40% cash. If you are a good player and get your cash over your value and wishlist the big players, sometimes they will add you in their runs without even knowing you. This game is all about CASH. The more you have the bigger you go. If you choose to spend it all, you won't get very far. You need to increase your cash not your value. If you build your cash someone else will buy you and raise your value. If you have real money to invest for VIP you better just buy gold when they have a sale and you will get 50% more gold, but the VIP symbol in your photo will help you to go forward. Flipping you will not really help you, because then your cash will get lower compared to your value which will make it harder for you to be bought by others.

If you see fake profiles or unfair players who are for example using fake VIP symbols write please to the tagged support to minimize the damage.

There are different ways how you can help your pets, friends and group members.
- You can buy pets from them to set some cash free.
- You can flip pets with them, but only if the pet is worth it and good enough to sell it soon. This will increase your friends cash and both assets, but decrease your cash.
- You can exchange their bad or dead pets against good ones of the same value. Then you can set it free, but only if your assets is always over 100% of your value.
- You can buy them if they have no owner, a dead or inactive owner.
- You can help them with good advices.
- You can invite them to a good group.
- You can ask him/her what pets they like to buy and search for a good one.
- You can send them links to join pet runs.
- You can warn them before fake pets or unfair players.
- You can build independent groups like a ring where everybod member owns another one

Here my personal experiences:
Buy pets who logged in within 3 days or less.
Buy pretty or interesting ones because you want to sell them fast.
By buying big pets you must look first if they are worth to be bought:
- the assets should be min. half of the value
- if the cash is very low, look if it's not a container pet from a pet run, otherwise you can help to increase the cash
- if he/she has been set free, ask first the earlier owner about the reason
- look in the history file what type of pets he/she is trading
- control if the pet is only now active and how it has been in the past
- don't force them to buy a pet from you. they will do it from alone
- instruct them how to play

For yourself:
- be active
- send friendship requests to big players
- add them to your wish list if they are your friends
- try to solve your problems first alone before you ask your owner for help
- be patient, big players are always looking for good pets
- join good groups
- help your pets, friends and other players if you can
- communicate with your owner and friends
- send winks, tags or comments to be noticed
Read More

November 3, 2013

posted 8:22 PM by with 0 comment

Kes mencabut gigi sicilik Icha





 Alahai si bongsu ni memang banyak akal hatta banyak kerenah betul. Gigi bawah dia tu dah lama longgar dan bila diperati dah tumbuh gigi baru...ishh rasa geram jer nak tolong cabutkan hihi..ditahankan rasa tangan yg semaking gatal nak peleqoh bak kata orang utara bermaksud nak paksa dengan pegang kaki tangan dia tapi ditahan sebab ayah dia ada..bukan ayah dia tak bagi cabut tapi dia mmg tak berani bab2 cabut gigi ni kalau...fobia darah gitu..hahaha.

Dek rasa yang membuak2 dan memang niat hari ni mesti nak kena cabut gigi juga sebab rasanya kalau tolak dengan lidah pun boleh tercabut.  Kak Yang dia sedaya upaya cuba dan pelbagai helah pulak dia ni..rasa nak muntah la..nak minum air la..nak buang air la..hishhhh...penat sungguh dan akhirnya dengan helah dan lakonan naik angin dan tinggikan suara...tercabut la sudah gigi tu..legaaaa.  Berpeluh2 dek sebatang gigi..hahaha

akhirnya berjaya..keh keh keh

hehehe dah janji nak bagi duit kalau giginya dicabut...opps bakul belakang tu jangan tengok...

malu nak tunjuk gigi yang dah dicabut
 Tengok gambar dia ni siap ada luka didahi lagi kan..tu sebabnya hari Jumaat hari tu 01 Nov 2013 dia terjatuh sebab ada budak tolak dia masa turun dari van sekolah.  Kata Icha. budak tu terhegeh2 nak beli aiskrim sampai tertolak dia.  Jadi pakcik van pun hantar la dia balik ke rumah Tok Mak dia.  Apa2 pun kalau budak2 ni jatuh pasti luka la sebab beg sekolah diaorang ni memang sarat dengan buku sekolah..nasib baik bengkak dah surut tapi luka tu masih ada sikit sampai dah sikit kecomelan anak Umi ni sikit..alahai budak2 kan.  Tempohhari luka kat bibir sampai bengkak pun sebab kena tolak...nothing serious tapi cikgu telefon untuk suruh datang jemput sebab bibir dah macam bibir negro dah..kah kah kah dan seminggu jugak la dia x boleh makan nasi biasa kecuali bubur dan bubur dan sup..

*********



Read More
posted 4:31 PM by with 0 comment

MY WISH AND OUR WISH ~ HAPPY 21 YEARS ANNIVERSARY



01 Nov 1992 - 01 Nov 2013 
21 colourful years



Wish I can enter your heart

To know what's bothering inside

When you can't still share

What is the burden within you

 

Wish I can build you a mountain

You can call your own

To be the place for you

To unleashed your emotions

For a peaceful tomorrow..


 
Wish I can be a bird

To fly to you now

To share joys and laughter

For me see

The glow on your sweet face

 

Wish I can be at your side

To embrace you tight

To comfort you

Giving your calmness

When you are about to give up

And nobody seems to care

Even they are there at your side


 
Wish I can be there with you and for you


Love you always...love you forever

LeyRa

Read More

November 2, 2013

posted 12:27 AM by with 0 comment

21 tahun bersama..terima kasih kekasih ku


01 November 2013..genap sudah 21 tahun usia perkahwinan sy dan en hubby...pahit manis..suka duka selama 21tahun bersama dan dikurniakan dgn 6 cahaya mata..semoga berkekalan hingga ke jannah.  Betapa beruntungnya sesiapa yg mendapatkan en hubby sebagai suami...rajin membantu kerja harian terutama bab membasuh baju walau guna washing machine kan...sidai baju dan angkat baju, lipat baju dan gosok baju...tu yg si isteri boleh jadi makin bulat tuu...kot la kan..

Tapi tahun ni x de sambutan atau kek sbb en hubby dah kena ke utara utk pilihanraya kecil Sg Limau kalau x silap...semoga selamat sampai, selamat disana dan selamat kembali minggu depan yee..

Ni diposting tengah malam semalam..dah lama x masuk atau posting direct kat FB...

Boleh pulak lupa en hubby tarikh keramat ni kan..nasib baik ucap masa dia dah nak keluar rumah...baru dia sedar dia lupaaa...waaaa...x baik sungguh but I love you so much..


Love you everyday and always...Nazli Mat Noh...
zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Hugs
Read More

November 1, 2013

posted 10:58 PM by with 0 comment

Happy 21st Anniversary..with love till Jannah


Image result for anniversary


Read More

October 18, 2013

posted 4:48 PM by with 0 comment

Lovely Text Icon


SmileLovely Text IconSmile

☮ ✈ ♋ 웃 유 ☠ ☯ ♥ ✌ ✖ ☢ ☣ ☤

❖ Σ ⊗ ♒ ♠ Ω ♤ ♣ ♧ ♡ ♦♢♔ ♕ ♚ ♛ ★ ☆ ✮ ✯ ☄ ☾ ☽ ☼ ☀ ☁ ☂ ☃ ☻ ☺ ۞ ۩ ♬ ✄ ✂ ✆ ✉ ✦ ✧ ∞ ♂ ♀ ☿ ❤ ❥ ❦ ❧ ™ ® © ✗ ✘ ⊗ ♒ ▢ ▲ △ ▼ ▽ ◆ ◇ ○ ◎ ● ◯ Δ ◕ ◔ ʊ ϟ ღ 回 ₪ ✓ ✔ ✕ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☪ ☫ ☬ ☭ ™©® ¿¡½⅓⅔¼¾ ⅛⅜⅝⅞ ℅№⇨ ❝❞ ∃∧∠ ∨∩⊂ ⊃∪⊥∀ ΞΓɐəɘεβ ɟɥɯɔи ɹʁ яʌʍλ ч ∞ Σ Π

♂ ♀ ♥ ♡ ☜ ☞ ☎ ☏ ⊙ ◎ ☺ ☻ ► ◄ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ ↔ ↕ ▪ ▫ ☼ ♦ ▀ ▄ █ ▌ ▐ ░ ▒▬ ♦ ◊ ◦ ☼ ♠ ♣ ▣ ▤ ▥ ▦ ▩ ◘ ◙ ◈ ♫ ♬ ♪ ♩ ♭ ♪ の ☆ → あ ぃ £ ❤ 。◕‿◕。

≧0≦ o(╥﹏╥)o //(ㄒoㄒ)// {{{(>_<)}}} ™ぷ▂▃▅▆█ ∏卐 ※◤ ◥ ﹏﹋﹌ ∩∈∏ ╰☆╮≠→№←

︵︶︹︺【】〖〗@﹕﹗/ " _ < > `,·。≈{}~ ~() _ -『』√ $ @ * & # ※卐 々∞Ψ ∪∩∈∏ の℡ ぁ §∮〝〞ミ灬ξ№∑⌒ξζω*ㄨ ≮≯ +-×÷﹢﹣±/=∫∮∝ ∞ ∧∨ ∑ ∏ ∥∠ ≌ ∽ ≦ ≧ ≒﹤﹥じ☆

■♀『』◆◣◥▲Ψ ※◤ ◥ →№←㊣∑⌒〖〗@ξζω□∮〓※∴ぷ▂▃▅▆█ ∏卐【】△√ ∩¤々♀♂∞①ㄨ≡↘↙▂▂ ▃ ▄▅ ▆ ▇ █┗┛╰☆╮ ≠ ▂ ▃ ▄ ▅┢┦aΡpy ♡^_^♡ ^_^.......♧♧ ☜♥☞.︻︼─一 ▄︻┻┳═一

◢ ◣ ◥ ◤ ▽ ▧ ▨ ▣ ▤ ▥ ▦ ▩ ◘ ◙ ▓ ▒ ░ Café № @ ㊣ ™ ℡ 凸 の ๑۞๑ ๑۩ﺴ ﺴ۩๑o(‧'''‧)o ❆ べò⊹⊱⋛⋋ ⋌⋚⊰⊹ ⓛⓞⓥⓔ べ ☀ ☼ ☜ ☞ ⊙® ◈ ♦ ◊ ◦ ◇ ◆ εїз

①②③④⑤⑥⑦⑧⑨⑩ ⑪⑫⑬⑭⑮⑯⑰⑱⑲⑳ ⒶⒷⒸⒹⒺⒻ ⒼⒽⒾⒿⓀⓁ ⓂⓃⓄⓅⓆⓇ ⓈⓉⓊⓋⓌⓍ ⓎⓏ ⓐⓑⓒⓓⓔⓕ ⓖⓗⓘⓙⓚⓛ ⓜⓝⓞⓟⓠⓡ ⓢⓣⓤⓥⓦⓧ ⓨⓩ ㊊㊐㊋㊌㊍㊎㊏ ㊐㊑㊒㊓㊔㊕㊖㊗ ㊀㊁㊂㊃㊄㊅㊆ ㊇㊈㊉

❃❂❁❀✿✾✽✼✻✺✹✸✷ ✶✵✴❄❅❆❇❈❉❊❋❖❤❥❦❧⓪๑۩۞۩๑ ♟ ☼ ☀ o O # 【】ψ▓ ► ◄ ▒ ░ ♀♂√ ╮╭ ╯╰ ァ ┱ ┲ ☆ ★ ♫ ♬

【】√ ¤ ∞ ㊝ ≡ ✖ ™ 乀 の♈ ◖◗♋ Café 灬 ≈ ◈Ш ǎ ☃ ☎ ☏ ☺ ☻ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ ♦ ◊◦ ◘ ◙ ♠ ♧ ♣ ▣▤ ▥ ▦ ▩ ๑ ۩ ۞ ▪ ▫ □ ˇ и ζ £⊕℡❣·۰•● ∈

(◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (◕〝◕) •.★*... ...*★.• ·*.:。✿✲-·(¯`°.•°•.★* *★ .•°•.°´¯)*¤°•★ •:*´¨`*:•.☆۩ ۞ ۩ ۩ ۞ ۩☆•:*´¨`*:•.

*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* *.:。✿*゚’゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・ ✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・✿.。.:* «-(¯`v´¯)«-- ..·.¸¸·´¯`·.¸¸.ஐ ...¤¸¸.·´¯`·.¸·.>>--» «·´`·.(`·.¸ ¸.·´).·´`·»

♡ o┽┊﹎.εїз︷✿‧:﹎。❤‧:❉:‧ .。.:*・❀●•♪.。‧:❉:‧ °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø ミ●﹏☉ミ*∩_∩* ⓛⓞⓥⓔ ╬ ╠ ╣∷ ღ ☃ ❆ £ ∆ Š Õ Ő ő ∞ © ‡ † Ž ஜ ஒ ண இ ஆ ௰

ð å Å Â ª Ä Á À ã Ã ß Ç ç © ¢ d ð Ð ë é ê è í € £ Ë É Ê È ƒ µ ïí î ì ¡ ¦ Ï Í Î Ì ¿ £ ¿ ñ Ñ ø Ø º ° ¤ Õ ๐ O þ Þ ü ú û ù µ Ü Ú Ù -☆-I c O n _ 13-☆-

(Chess)
♔ ♕ ♖ ♗ ♘ ♙ ♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟

(Zodiac)
♈ ♉ ♊ ♋ ♌ ♍ ♎ ♏ ♐ ♑ ♒ ♓  

(Sign)
☀ ☁ ☂ ☃ ☠ ☢ ☣ ☤ ☥ ☧ ☪ ☫ ☬ ☭ ☮ ☯ ☸ ☽ ☾ ☼ ♠ ♥ ♦ ♣ ♤ ♡ ♢ ♧ ♨

(Face)
ゃōゃ ⊙▂⊙ ⊙0⊙ ⊙︿⊙ ⊙ω⊙ ⊙﹏⊙ ⊙△⊙ ⊙▽⊙
◑▂◐ ◑0◐ ◑︿◐ ◑ω◐ ◑﹏◐ ◑△◐  ◑▽◐
∩▂∩ ∩0∩ ∩︿∩ ∩ω∩ ∩﹏∩ ∩△∩ ∩▽∩
●▂●  ●0●  ●︿●  ●ω●  ●﹏●  ●△●  ●▽●
∪▂∪ ∪0∪ ∪︿∪ ∪ω∪ ∪﹏∪ ∪△∪ ∪▽∪
≧▂≦ ≧0≦ ≧︿≦ ≧ω≦ ≧﹏≦ ≧△≦ ≧▽≦
>▂< >0< >︿< >ω< >﹏< >△< >▽<
╯▂╰ ╯0╰ ╯︿╰ ╯ω╰ ╯﹏╰ ╯△╰ ╯▽╰
+▂+ +0+ +︿+ +ω+ +﹏+ +△+ +▽+
ˋ▂ˊ ˋ0ˊ ˋ︿ˊ ˋωˊ ˋ﹏ˊ ˋ△ˊ ˋ▽ˊ
ˇ▂ˇ ˇ0ˇ ˇ︿ˇ ˇωˇ ˇ﹏ˇ  ˇ△ˇ ˇ▽ˇ
˙▂˙ ˙0˙ ˙︿˙ ˙ω˙ ˙﹏˙ ˙△˙ ˙▽˙
≡(▔﹏▔)≡ ⊙﹏⊙∥∣° ˋ︿ˊ﹀-# ╯︿╰﹀ (=‵′=)
<(‵^′)>  o(‧""‧)o (¯▽¯;) (-__-)b \ _ /
 ̄□ ̄||  ------\\(˙<>˙)/------   <("""O""")> (#‵′)凸  (‵▽′)ψ  (°ο°~ @  (^人^) (*‧↓˙*)
(O ^ ~ ^ O)  [>\/<] ↓。υ。↓ (;°○° ) ( > c < )
<( ̄︶ ̄)> []~( ̄▽ ̄)~* ( ̄﹏ ̄) ( ̄ˇ ̄) \( ̄︶ ̄)> <( ̄︶ ̄)/ (‵﹏′) ╮ (‵▽′)╭ \(‵▽′)/ ˋ( ° ▽、° )
≧▽≦y (/≧▽≦/) (≧▽≦)y (/≧▽≦)/~ (≧▽≦)(@) \(≧3≦)/ \(≧ω≦)/ o(≧ω≦)o o(≧o≦)o
---------------------------------------------------------【★╬ÐaⓞŠΡїCé╬★】


»––♥––»(̲̅❤̲̅) http://bodjar13.wordpress.com/(̲̅❤̲̅)«––♥–—«

Ħäþpįℓℓÿ мαɾґiĕԺ ţσ ẳ Þɦσƚöɠřαρђĕř (̲̅❤̲̅)б ƙι∂∂öş, (̲̅❤̲̅) ŤґαvĕℓÞℓαήηҽґ (̲̅❤̲̅) ƚɾäνєℓℓɨnğ (̲̅❤̲̅) ċöσƙīñɠ (̲̅❤̲̅) ґĕaԺĭińğ (◕‿◕✿)вℓσgɠҽɾ ριƈιʂɐɳ

~ (っ◔◡◔)っ
http://megacooltext.com/

(̲̅A̲̅) A ą Ặ Ẫ ẫ Ắ ắ Ằ ằ ẳ Ẵ ẵ Ä ª ä Å Ä À Á  å ã â Æà æ A a ά a â á à  â Ã ã Ά Æ æ (̲̅B̲̅) B В в Б β Ђ Ъ Ы Ь ъ ы ь Ъ Ђ Β В ß ß ฿ lЗ в (̲̅C̲̅) C € Ç ¢ ç ς с С Œ œ © כ ċ Ć ć ς Ĉ ĉ Ċ ċ Č č (̲̅D̲̅) D Ď ď Đ đ D d d Ð ð (̲̅E̲̅) E Σ З Ē ē Ĕ ĕ Ė ė Ę ę Ě ě Ә ә Э з е Ё Έ Ε E e ë ê ξ Ê È É € Ë é è פ Є € ξ ∑ ∑ Ế Е Ề Ể Ễ é è έ є Є e ع Э є з э εэ Œ œ ё (̲̅F̲̅)F F ₣ ₣ ƒ ſ f ƒ (̲̅G̲̅) G G g g G G Ĝ ĝ Ğ ğ Ġ ġ Ģ ģ (̲̅H̲̅) H Н Ĥ ĥ Ħ ħ Ή ŀl Η H h H h Ή ћ ђ ђ Ћ Ң н ң н Њ њ (̲̅I̲̅) I І Ї ϊ Ϊ ί ι Ï ї ΊA Ι I I Ί ¡ ϊ ï î Í í Ì ì Î î I I I ΐ I Ĩ ĩ Ī ī Ĭ ĭ Į į İ I (̲̅J̲̅) J ij Ĵ ĵ ј Ј J j (̲̅K̲̅) K Ќ К Κ K k ќ ĸ к Қ қ к Ҝ ҝ Ќ Ќ К Ķ ķ ĸ κ (̲̅L̲̅) L Ŀ £ L LA c l L l ŀ l £ l Ĺ ĺ Ļ ļ Ľ ľ Ŀ ŀ Ł ł ₤ ζ (̲̅M̲̅) M м м М М Μ (̲̅N̲̅) N И Π п מ П π ⁿ Ν И и й η ñ ח Ñ Й Ŋ ŋ ή ή η n и й N Ń ń Ņ ņ Ň ň ʼn Ŋ ŋ (̲̅O̲̅) O Ю ю О ם ט ο Ό Ο о ό Θ Ф Φ Ǿ ǿ ф ф σ ό θ θ Θ θ ó ò Ó Ò Ô ô Ö ö Õ õ Ό Ø ø Ợ ợ Ọ ọ ớ ờ O o о Ở Ờ Ớ Ổ ổ Ở Ợ Ō ō Ŏ ŏ Ő ő (̲̅P̲̅)P Р Ρ þ Þ р ρ ρ (̲̅Q̲̅) Q q q R Ѓ Г Ґ ґ Γ (̲̅R̲̅) Я Я ® R R я r г Ŕ ŕ Ŗ ŗ Ř ř я ѓ (̲̅S̲̅) S ى Ѕ § š Š § S ѕ s S s S s Ś ś Ŝ ŝ Ş ş Š š (̲̅T̲̅) T † T T t T T τ t ΐ t т т t Τ Т Ţ ţ Ť ť Ŧ ŧ (̲̅U̲̅) U Џ U Ụ Ủ Ứ Ừ Ử Ữ Ự u ΰ Ú ú Ù ù Û û Ü ü µ υ Џ Џ U ự ữ ử ừ u ц Ũ ũ Ū ū Ŭ ŭ Ů ů Ű ű Ų ų ΰ υ ϋ ύ ϋ ύ μ Ц ц (̲̅V̲̅) V ν ٧ џ √ (̲̅W̲̅) W Ш Щ Ẁ ẁẂ ẃ Ẅ ẅ ω ώ ώ ш щ Ẁ ẁ Ẃ ẃ Ẅ ẅ Ш Щ W w ω ώ ω ш щ Ŵ ŵ(̲̅X̲̅) X χ х × Ҳ ҳ (̲̅Y̲̅) Y У ¥ ¥ Ч ч ¥ Ỳ ỳ Ỵ Ў ў ỵ у Ỷ ỷ У Ч ў ч Ў ¥ ÿ Ύ Ý Ÿ ¥ Ύ ÿ ý Ϋ Ύ γ Ŷ ŷ Υ Ÿ Ỳ ỳ Ҹ ҹ ע ץ (̲̅Z̲̅) Z Ź ź Ż ż Ž ž Z Z z Ž Z z ž Ζ

»––♥––»(̲̅❤̲̅) http://bodjar13.wordpress.com/(̲̅❤̲̅)«––♥–—«


α в c ∂ є ƒ g н ι נ к ℓ м η σ ρ q я ѕ т υ ν ω χ у z (̲̅❤̲̅) z γ x ω v υ т ƨ я p q o и м l ʞ į ı н ϱ ʇ ɘ α ɔ ʚ ɒ (̲̅❤̲̅) Ā 乃 Ċ Ɖ Ē ₣ Ǥ Ħ Ī J ₭ Ŀ M ₦ Ō P Ǭ Ṝ Ƨ Ŧ Ū ∀ ฬ Ж Ȳ Ƶ (̲̅❤̲̅) z ʎ x ʍ ʌ n ʇ s ɹ b d o u ɯ ן ʞ ſ ı 4 ƃ ɟ ǝ p ɔ q ɐ (̲̅❤̲̅) ɐ q ɔ p ǝ ɟ b ɥ ı ƪ ʞ 1 ɯ u o d b ɹ s ʇ n ʌ ʍ x ʎ z (̲̅❤̲̅) α Ⴆ ƈ ԃ ҽ ϝ ɠ ԋ ι ʝ ƙ ʅ ɱ ɳ σ ρ ϙ ɾ ʂ ƚ υ ʋ ɯ x ყ ȥ ૦ (̲̅❤̲̅) α ß ς d ε ƒ g h ï յ κ レ m η ⊕ p Ω r š † u ∀ ω x ψ z (̲̅❤̲̅) ム 乃 ζ Ð 乇 キ Ǥ ん ノ フ ズ レ ᄊ 刀 Ծ ア Q 尺 丂 イ Ц Џ Щ メ リ 乙 ᅙ (̲̅❤̲̅) მ ჩ ƈ ძ ε բ ց հ ἶ ʝ ƙ l ო ղ օ ր գ ɾ ʂ է մ ν ω ჯ ყ z (̲̅❤̲̅) ä b ċ d ë f ġ h ï j k l m n ö p q r s t ü v w x ÿ ż (̲̅❤̲̅) Λ Ϧ ㄈ Ð Ɛ F Ɠ н ɪ フ Қ Ł ௱ Л Ø þ Ҩ 尺 ら Ť Ц Ɣ Ɯ χ Ϥ Ẕ (̲̅❤̲̅) Λ ß Ƈ D Ɛ F Ɠ Ĥ Ī Ĵ Ҡ Ŀ M И ♡ Ṗ Ҩ Ŕ S Ƭ Ʊ Ѵ Ѡ Ӿ Y Z (̲̅❤̲̅) ǟ ɮ ƈ ɖ ɛ ʄ ɢ ɦ ɨ ʝ ӄ ʟ ʍ ռ օ ք զ ʀ ֆ ȶ ʊ ʋ ա Ӽ ʏ ʐ (̲̅❤̲̅) ム 乃 ζ Ð 乇 キ Ǥ ん ノ フ ズ レ ᄊ 刀 Ծ ア Q 尺 丂 イ Ц Џ Щ メ リ 乙 (̲̅❤̲̅) Թ Յ Շ Ժ ȝ Բ Գ ɧ ɿ ʝ ƙ ʅ ʍ Ռ Ծ ρ φ Ր Տ Ե Մ ע ա Ճ Վ Հ (̲̅❤̲̅) Δ Ɓ C D Σ F G H I J Ƙ L Μ ∏ Θ Ƥ Ⴓ Γ Ѕ Ƭ Ʊ Ʋ Ш Ж Ψ Z (̲̅❤̲̅) ค ც ८ ძ ૯ Բ ૭ Һ ɿ ʆ қ Ն ɱ Ո ૦ ƿ ҩ Ր ς ੮ υ ౮ ω ૪ ע ઽ (̲̅❤̲̅) α в c ɔ ε ғ ɢ н ı נ κ ʟ м п σ ρ ǫ я ƨ т υ ν ш х ч z 0 (̲̅❤̲̅) ă ƅ č ɗ ĕ f ğ ɦ ĭ ĵ ƙ l ɱ ň ŏ ρ ỡ ř š t ŭ ν ŵ ҳ ў ž (̲̅❤̲̅) ɒ ʚ ɔ α ɘ ʇ ϱ н ı į ʞ l м и o q p я ƨ т υ v ω x γ z (̲̅❤̲̅) ɑ в ς ∂ƒ є ƒ ɢ ɦ ɨ ʆ ќ ℓ ʍ и ღ ρ ҩ ʀ s т µ ν ω х γ ẕς (̲̅❤̲̅) ⓐ ß ʗ ðƒ ⓔ ƒ ɠ н ì ʖ Ҝ ℓ м и Ѻ ρ Ҩ я Ƨ † µ Ɣ Ŵ Ӿ ¥ ẕ (̲̅❤̲̅) ᴬ ᴮ ᶜ ᴰ ᴱ ᶠ ᴳ ᴴ ᴵ ᴶ ᴷ ᴸ ᴹ ᴺ ᴼ ᴾ ᵠ ᴿ ˁ ᵀ ᵁ ᵛ ᵂ ˣ ʸ ᶻ (̲̅❤̲̅) ᵃ ᵇ ᶜ ᵈ ᵉ ᶠ ᵍ ʰ ᶤ ʲ ᵏ ˡ ᵐ ᶰ ᵒ ᵖ ᵠ ʳ ˢ ᵗ ᵘ ᵛ ʷ ˣ ʸ ᶻ

»––♥––»(̲̅❤̲̅) http://bodjar13.wordpress.com/ (̲̅❤̲̅)«––♥–—«

(̲̅❤̲̅) Ⓐ Ⓑ Ⓒ Ⓓ Ⓔ Ⓕ Ⓖ Ⓗ Ⓘ Ⓙ Ⓚ Ⓛ Ⓜ Ⓝ Ⓞ Ⓟ Ⓠ Ⓡ Ⓢ Ⓣ Ⓤ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ Ⓩ
(̲̅❤̲̅) ⓐ ⓑ ⓒ ⓓ ⓔ ⓕ ⓖ ⓗ ⓘ ⓙ ⓚ ⓛ ⓜ ⓝ ⓞ ⓟ ⓠ ⓡ ⓢ ⓣ ⓤ ⓥ ⓦ ⓧ ⓨ ⓩ
(̲̅❤̲̅) ㊊ ㊐ ㊋ ㊌ ㊍ ㊎ ㊏ ㊐ ㊑ ㊒ ㊓ ㊔ ㊕ ㊖ ㊗ ㊀ ㊁ ㊂ ㊃ ㊄ ㊅ ㊆ ㊇ ㊈ ㊉
(̲̅❤̲̅) ① ② ③ ④ ⑤ ⑥ ⑦ ⑧ ⑨ ⑩ ⑪ ⑫ ⑬ ⑭ ⑮ ⑯ ⑰ ⑱ ⑲ ⑳
(̲̅❤̲̅) ❶ ❷ ❸ ❹ ❺ ❻ ❼ ❽ ❾ ❿ ¼ ½ ¾ θ Ι 2 Э Ч Ƽ б ל ȣ ף θ
(̲̅❤̲̅) ᴰ ᴱ ᶠ ᴳ ᴴ ᴵ ᴶ ᴷ ᴸ ᴹ ᴺ ᴼ ᴾ ᵠ ᴿ ˁ ᵀ ᵁ ᵛ ᵂ ˣ ʸ ᶻ ᵃ ᵇ ᶜ ᵈ ᵉ ᶠ ᵍ ʰ ᶤ ʲ ᵏ ˡ ᵐ ᶰ ᵒ ᵖ ᵠ ʳ ˢ ᵗ ᵘ ᵛ ʷ ˣ ʸ ᶻ
(̲̅❤̲̅) ⁰ ¹ ² ³ ⁴ ⁵ ⁶ ⁷ ⁸ ⁹ ๑ ๒ ๓ ๔ ๕ ๖ ๗ ๘ ๙ ₀ ₁ ₂ ₃ ₄ ₅ ₆ ₇ ₈ ₉ ₀²ᴮᴱᴱᴹᴱ
(̲̅❤̲̅)ⅰ ⅱ ⅲ ⅳ ⅴ ⅵ ⅶ ⅷ ⅸ ⅹ ⅠⅡ Ⅲ Ⅳ Ⅴ Ⅵ Ⅶ Ⅷ Ⅷ Ⅸ Ⅹ Ⅺ Ⅻ
(̲̅❤̲̅) ̅A̅̅ ̅̅B̅̅ ̅̅C̅̅ ̅̅D̅̅ ̅̅E̅̅ ̅̅F̅̅ ̅̅G̅̅ ̅̅H̅̅ ̅̅I̅̅ ̅̅J̅̅ ̅̅K̅̅ ̅̅L̅̅ ̅̅M̅̅ ̅̅N̅̅ ̅̅O̅̅ ̅̅P̅̅ ̅̅Q̅̅ ̅̅R̅̅ ̅̅S̅̅ ̅̅T̅̅ ̅̅U̅̅ ̅̅V̅̅ ̅̅W̅̅ ̅̅X̅̅ ̅̅Y̅̅ ̅̅Z̅
(̲̅❤̲̅) ̅̅ ̅̅a̅̅ ̅̅ ̅̅b̅̅ ̅̅ ̅̅c̅̅ ̅̅ ̅̅d̅̅ ̅̅ ̅̅e̅̅ ̅̅ ̅̅f̅̅ ̅̅ ̅̅g̅̅ ̅̅ ̅̅h̅̅ ̅̅ ̅̅i̅̅ ̅̅ ̅̅j̅̅ ̅̅ ̅̅k̅̅ ̅̅ ̅̅l̅̅ ̅̅ ̅̅m̅̅ ̅̅ ̅̅n̅̅ ̅̅ ̅̅o̅̅ ̅̅ ̅̅p̅̅ ̅̅ ̅̅q̅̅ ̅̅ ̅̅r̅̅ ̅̅ ̅̅s̅̅ ̅̅ ̅̅t̅̅ ̅̅ ̅̅u̅̅ ̅̅ ̅̅v̅̅ ̅̅ ̅̅w̅̅ ̅̅ ̅̅x̅̅ ̅̅ ̅̅y̅̅ ̅̅ ̅̅z̅̅
(̲̅❤̲̅) ̅0̅̅ ̅̅ ̅̅1̅̅ ̅̅ ̅̅2̅̅ ̅̅ ̅̅3̅̅ ̅̅ ̅̅4̅̅ ̅̅ ̅̅5̅̅ ̅̅ ̅̅6̅̅ ̅̅ ̅̅7̅̅ ̅̅ ̅̅8̅̅ ̅̅ ̅̅9̅̅ ̅̅ ̅̅0̅²ᴮᴱᴱᴹᴱ
(̲̅❤̲̅) ̲A̲̲ ̲̲B̲̲ ̲̲C̲̲ ̲̲D̲̲ ̲̲E̲̲ ̲̲F̲̲ ̲̲G̲̲ ̲̲H̲̲ ̲̲I̲̲ ̲̲J̲̲ ̲̲K̲̲ ̲̲L̲̲ ̲̲M̲̲ ̲̲N̲̲ ̲̲O̲̲ ̲̲P̲̲ ̲̲Q̲̲ ̲̲R̲̲ ̲̲S̲̲ ̲̲T̲̲ ̲̲U̲̲ ̲̲V̲̲ ̲̲W̲̲ ̲̲X̲̲ ̲̲Y̲̲ ̲̲Z̲
(̲̅❤̲̅) ̲a̲̲ ̲̲ ̲̲b̲̲ ̲̲ ̲̲c̲̲ ̲̲ ̲̲d̲̲ ̲̲ ̲̲e̲̲ ̲̲ ̲̲f̲̲ ̲̲ ̲̲g̲̲ ̲̲ ̲̲h̲̲ ̲̲ ̲̲i̲̲ ̲̲ ̲̲j̲̲ ̲̲ ̲̲k̲̲ ̲̲ ̲̲l̲̲ ̲̲ ̲̲m̲̲ ̲̲ ̲̲n̲̲ ̲̲ ̲̲o̲̲ ̲̲ ̲̲p̲̲ ̲̲ ̲̲q̲̲ ̲̲ ̲̲r̲̲ ̲̲ ̲̲s̲̲ ̲̲ ̲̲t̲̲ ̲̲ ̲̲u̲̲ ̲̲ ̲̲v̲̲ ̲̲ ̲̲w̲̲ ̲̲ ̲̲x̲̲ ̲̲ ̲̲y̲̲ ̲̲ ̲̲z̲̲
(̲̅❤̲̅) ̲0̲̲ ̲̲ ̲̲1̲̲ ̲̲ ̲̲2̲̲ ̲̲ ̲̲3̲̲ ̲̲ ̲̲4̲̲ ̲̲ ̲̲5̲̲ ̲̲ ̲̲6̲̲ ̲̲ ̲̲7̲̲ ̲̲ ̲̲8̲̲ ̲̲ ̲̲9̲̲ ̲̲ ̲̲0̲ ²ᴮᴱᴱᴹᴱ
(̲̅❤̲̅) [̲̲̅̅A̲̲̅̅ ̲̲̅̅B̲̲̅̅ ̲̲̅̅C̲̲̅̅ ̲̲̅̅D̲̲̅̅ ̲̲̅̅E̲̲̅̅ ̲̲̅̅F̲̲̅̅ ̲̲̅̅G̲̲̅̅ ̲̲̅̅H̲̲̅̅ ̲̲̅̅I̲̲̅̅ ̲̲̅̅J̲̲̅̅ ̲̲̅̅K̲̲̅̅ ̲̲̅̅L̲̲̅̅ ̲̲̅̅M̲̲̅̅ ̲̲̅̅N̲̲̅̅ ̲̲̅̅O̲̲̅̅ ̲̲̅̅P̲̲̅̅ ̲̲̅̅Q̲̲̅̅ ̲̲̅̅R̲̲̅̅ ̲̲̅̅S̲̲̅̅ ̲̲̅̅T̲̲̅̅ ̲̲̅̅U̲̲̅̅ ̲̲̅̅V̲̲̅̅ ̲̲̅̅W̲̲̅̅ ̲̲̅̅X̲̲̅̅ ̲̲̅̅Y̲̲̅̅ ̲̲̅̅Z̲̲̅̅]
(̲̅❤̲̅) [̲̲̅̅a̲̲̅̅ ̲̲̅̅b̲̲̅̅ ̲̲̅̅c̲̲̅̅ ̲̲̅̅d̲̲̅̅ ̲̲̅̅e̲̲̅̅ ̲̲̅̅f̲̲̅̅ ̲̲̅̅g̲̲̅̅ ̲̲̅̅h̲̲̅̅ ̲̲̅̅i̲̲̅̅ ̲̲̅̅j̲̲̅̅ ̲̲̅̅k̲̲̅̅ ̲̲̅̅l̲̲̅̅ ̲̲̅̅m̲̲̅̅ ̲̲̅̅n̲̲̅̅ ̲̲̅̅o̲̲̅̅ ̲̲̅̅p̲̲̅̅ ̲̲̅̅q̲̲̅̅ ̲̲̅̅r̲̲̅̅ ̲̲̅̅s̲̲̅̅ ̲̲̅̅t̲̲̅̅ ̲̲̅̅u̲̲̅̅ ̲̲̅̅v̲̲̅̅ ̲̲̅̅w̲̲̅̅ ̲̲̅̅x̲̲̅̅ ̲̲̅̅y̲̲̅̅ ̲̲̅̅z̲̲̅̅]
(̲̅❤̲̅) [̲̲̅̅0̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅1̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅2̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅3̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅4̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅5̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅6̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅7̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅8̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅9̲̲̅̅ ̲̲̅̅ ̲̲̅̅0̲̲̅̅]
(̲̅❤̲̅) A۫۰۪B۫۰۪C۫۰۪D۫۰۪E۫۰۪F۫۰۪G۫۰۪H۫۰۪I۫۰۪J۫۰۪K۫۰۪L۫۰۪M۫۰۪N۫۰۪O۫۰۪P۫۰۪Q۫۰۪R۫۰۪S۫۰۪T۫۰۪U۫۰۪V۫۰۪W۫۰۪X۫۰۪Y۫۰۪Z۫۰
(̲̅❤̲̅) a۫۰۪b۫۰۪c۫۰۪d۫۰۪e۫۰۪f۫۰۪g۫۰۪h۫۰۪i۫۰۪j۫۰۪k۫۰۪l۫۰۪m۫۰۪n۫۰۪o۫۰۪p۫۰۪q۫۰۪r۫۰۪s۫۰۪t۫۰۪u۫۰۪v۫۰۪w۫۰۪x۫۰۪y۫۰۪z۫۰
(̲̅❤̲̅) 1۫۰ ۪2۫۰ ۪3۫۰ ۪4۫۰ ۪5۫۰ ۪6۫۰ ۪7۫۰ ۪8۫۰ ۪9۫۰ ۪0۫۰²ᴮᴱᴱᴹᴱ
(̲̅❤̲̅) ˒՚Aՙ˓˒՚Bՙ˓˒՚Cՙ˓˒՚Dՙ˓˒՚Eՙ˓˒՚Fՙ˓˒՚Gՙ˓˒՚Hՙ˓˒՚Iՙ˓˒՚Jՙ˓˒՚Kՙ˓˒՚Lՙ˓˒՚Mՙ˓˒՚Nՙ˓˒՚Oՙ˓˒՚Pՙ˓˒՚Qՙ˓˒՚Rՙ˓˒՚Sՙ˓˒՚Tՙ˓˒՚Uՙ˓˒՚Vՙ˓˒՚Wՙ˓˒՚Xՙ˓˒՚Yՙ˓˒՚Zՙ˓
(̲̅❤̲̅) ˒՚aՙ˓˒՚bՙ˓˒՚cՙ˓˒՚dՙ˓˒՚eՙ˓˒՚fՙ˓˒՚gՙ˓˒՚hՙ˓˒՚iՙ˓˒՚jՙ˓˒՚kՙ˓˒՚lՙ˓˒՚mՙ˓˒՚nՙ˓˒՚oՙ˓˒՚pՙ˓˒՚qՙ˓˒՚rՙ˓˒՚sՙ˓˒՚tՙ˓˒՚uՙ˓˒՚vՙ˓˒՚wՙ˓˒՚xՙ˓˒՚yՙ˓˒՚zՙ˓
(̲̅❤̲̅) ˒՚1ՙ˓ ˒՚2ՙ˓ ˒՚3ՙ˓ ˒՚4ՙ˓ ˒՚5ՙ˓ ˒՚6ՙ˓ ˒՚7ՙ˓ ˒՚8ՙ˓ ˒՚9ՙ˓ ˒՚0ՙ˓
(̲̅❤̲̅) A ҉ B ҉ C ҉ D ҉ E ҉ F ҉ G ҉ H ҉ I ҉ J ҉ K ҉ L ҉ M ҉ N ҉ O ҉ P ҉ Q ҉ R ҉ S ҉ T ҉ U ҉ V ҉ W ҉ X ҉ Y ҉ Z
(̲̅❤̲̅) ҉ a ҉ b ҉ c ҉ d ҉ e ҉ f ҉ g ҉ h ҉ i ҉ j ҉ k ҉ l ҉ m ҉ n ҉ o ҉ p ҉ q ҉ r ҉ s ҉ t ҉ u ҉ v ҉ w ҉ x ҉ y ҉ z
(̲̅❤̲̅) ҉ 1 ҉ 2 ҉ 3 ҉ 4 ҉ 5 ҉ 6 ҉ 7 ҉ 8 ҉ 9 ҉ 0²ᴮᴱᴱᴹᴱ
(̲̅❤̲̅) ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅AΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅BΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅CΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅DΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅EΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅FΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅GΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅HΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅IΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅JΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅KΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅LΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅MΞ●
(̲̅❤̲̅) ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅NΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅OΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅PΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅QΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅RΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅SΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅TΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅UΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅VΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅WΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅XΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅YΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅ZΞ●
(̲̅❤̲̅) ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅aΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅bΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅cΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅dΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅eΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅fΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅gΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅hΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅iΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅jΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅kΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅lΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅mΞ●
(̲̅❤̲̅) ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅nΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅oΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅pΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅qΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅rΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅sΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅tΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅uΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅vΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅wΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅xΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅yΞ●Ξ̲̲̲̅̅̅̅zΞ●
(̲̅❤̲̅) [̲̅A̲̅] [̲̅B̲̅] [̲̅C̲̅] [̲̅D̲̅] [̲̅E̲̅] [̲̅F̲̅] [̲̅G̲̅] [̲̅H̲̅] [̲̅I̲̅] [̲̅J̲̅] [̲̅K̲̅] [̲̅L̲̅] [̲̅M̲̅] [̲̅N̲̅] [̲̅O̲̅] [̲̅P̲̅] [̲̅Q̲̅] [̲̅R̲̅] [̲̅S̲̅]
(̲̅❤̲̅) [̲̅T̲̅] [̲̅U̲̅] [̲̅V̲̅] [̲̅W̲̅] [̲̅X̲̅] [̲̅Y̲̅] [̲̅Z̲̅] [̲̅0̲̅] [̲̅1̲̅] [̲̅2̲̅] [̲̅3̲̅] [̲̅4̲̅] [̲̅5̲̅] [̲̅6̲̅] [̲̅7̲̅] [̲̅8̲̅] [̲̅9̲̅] [̲̅0̲̅]
(̲̅❤̲̅) [̲̅a̲̅] [̲̅b̲̅] [̲̅c̲̅] [̲̅d̲̅] [̲̅e̲̅] [̲̅f̲̅] [̲̅g̲̅] [̲̅h̲̅] [̲̅i̲̅] [̲̅j̲̅] [̲̅k̲̅] [̲̅l̲̅] [̲̅m̲̅] [̲̅n̲̅] [̲̅o̲̅] [̲̅p̲̅] [̲̅q̲̅] [̲̅r̲̅] [̲̅s̲̅] [̲̅t̲̅]
(̲̅❤̲̅) [̲̅u̲̅] [̲̅v̲̅] [̲̅w̲̅] [̲̅x̲̅] [̲̅y̲̅] [̲̅z̲̅]
(̲̅❤̲̅) (̲̅A̲̅) (̲̅B̲̅) (̲̅C̲̅) (̲̅D̲̅) (̲̅E̲̅) (̲̅F̲̅) (̲̅G̲̅) (̲̅H̲̅) (̲̅I̲̅) (̲̅J̲̅) (̲̅K̲̅) (̲̅L̲̅) (̲̅M̲̅) (̲̅N̲̅) (̲̅O̲̅) (̲̅P̲̅) (̲̅Q̲̅) (̲̅R̲̅) (̲̅S̲̅)
(̲̅❤̲̅) (̲̅T̲̅) (̲̅U̲̅) (̲̅V̲̅) (̲̅W̲̅) (̲̅X̲̅) (̲̅Y̲̅) (̲̅Z̲̅) (̲̅0̲̅) (̲̅1̲̅) (̲̅2̲̅) (̲̅3̲̅) (̲̅4̲̅) (̲̅5̲̅) (̲̅6̲̅) (̲̅7̲̅) (̲̅8̲̅) (̲̅9̲̅) (̲̅0̲̅)
(̲̅❤̲̅) (̲̅a̲̅) (̲̅b̲̅) (̲̅c̲̅) (̲̅d̲̅) (̲̅e̲̅) (̲̅f̲̅) (̲̅g̲̅) (̲̅h̲̅) (̲̅i̲̅) (̲̅j̲̅) (̲̅k̲̅) (̲̅l̲̅) (̲̅m̲̅) (̲̅n̲̅) (̲̅o̲̅) (̲̅p̲̅) (̲̅q̲̅) (̲̅r̲̅) (̲̅s̲̅) (̲̅t̲̅)
(̲̅❤̲̅) (̲̅u̲̅) (̲̅v̲̅) (̲̅w̲̅) (̲̅x̲̅) (̲̅y̲̅) (̲̅z̲̅)
(̲̅❤̲̅) |̶̿ ̶̿ ̶̿ ̶̿| A |̶̶͇͇̿̿ ̶͇̿ ̶̶͇͇̿̿) B |͇̿ ͇̿ C |͇͇͇͇͇͇̿̿̿̿̿̿ ͇͇͇͇͇͇̿̿̿̿̿̿ ͇̿) D |̶͇̿ ̶͇̿ E |̶̿ ̶̿ ̶̿ F |͇̿ ͇̿ ̶͇̿ι G |̶ ̶ ̶ ̶| H ͇̿ ͇͇̿̿l ͇̿ I , ͇ ͇̿| J
(̲̅❤̲̅) |<> __|͇͇ ͇ L |̿ V ̿| M |̿ \͇| N |͇̿ ͇̿ ͇̿| O |̶̿ ̶̿ ̶̿’ P |͇̿ ͇̿ ͇̿L Q |̿ |̶̿ ̶̿ ̶̿ﭑ, R ‘̶͇̿ ̶͇̿ ͇̿ι S
(̲̅❤̲̅) ̿|̿ T |͇ ͇ ͇͇| U \͇ / V |͇ Λ ͇| \͇ Λ ͇/ W ><>
Read More

October 16, 2013

posted 8:00 PM by with 0 comment

Lemon Chicken citarasa sendiri

Sebenarnya dah tak tahu nak masak apa dah..asyik asyik ayam goreng, ayam bercili, ayam paprik tak pun ayam masak lemak cili api..tetiba terasa nak masak lemon chicken pulak maka jadi lah menu hari ni



Bahan-bahan
Ayam - terpulang nak banyak mana diperap dengan sos tiram
Daun bawang / daun sup
1 biji bawang kuning atau merah
2 potongan nipis buah lemon


Bancuhan tepung
1 biji telur
1/4 cawan tepung jagung (jangan terlalu cair dan terlalu pekat)
sedikit garam
secubit lada putih
(ada orang letak baking powder dlm 1/2 sudu - terpulang ikut citarasa ya)
minyak masak secukupnya untuk menggoreng


Sos Lemon
3 sudu gula
1/2 kiub ayam dibancuh dengan 1 cawan air (kalau ada chicken broth pun lagi sedap)
2 sudu perahan lemon
sedikit garam


Nota : ada yang suka letak pewarna kuning


Cara membuatnya :
Perap potongan ayam lebih kurang 30 minit

Bancuh bahan-bahan tepung hingga sebati.  Panaskan kuali yang berisi minyak.  Celupkan potongan ayam kedalam bancuhan tepung dan goreng ayam hingga masak dan bertukar warna agak perang.  Ulang hingga semua ayam habis digoreng

Masukkan semua bahan untuk membuat sos kedalam mangkuk besar dan digaul hingga sebati

Panaskan minyak dan masukkan bahan untuk sos dan dikacau seketika dengan api sederhana hingga kuah menjadi agak pekat dan letakkan kepingan lemon untuk seketika dan tutup api.

Tuang sos keatas ayam  dan kalau tak suka ayam tu nanti lembik, asingkan dan masukkan bila sudah sedia untuk dimakan

Selamat mencuba
Read More

October 8, 2013

posted 1:09 PM by

My sweetie Icha dgn dentist tak bertauliah

Mesti terkezut dgn tajuk tu...dentist x bertauliah tu siapa lagi kalau bukan Ummi dia...nak suruh Ayah dia? hehehe nak jengah pun x berani kannnn...mwahhh kat darling hubby sikit


Nampak dak muka dia yg merah dengan mata yang bengkak tu..hehe.  Tu la akibat bila kena paksa dengan dentist tak bertauliah..ya la takan nak gi jumpa dentist kalau cuma gigi susu yg depan tu bukan gigi geraham kan.  Kalau bawak gi dentist bukan dia nak kot.

Mujur ada dentist inhouse kannn
Read More

October 7, 2013

posted 2:55 PM by with 0 comment

Cuti-cuti Muslim bersama TDK Travel & Tours


Dah lama tak berblogging ni.. bukan sebab tak de cerita..terlalu banyak cerita sampai x tau nak tulis apa dah huhuhu.  Tu la bila otak dan tangan tak seiring.  Macam2 citer nak catat sampai bila buka blog jer terus stuck tak tau nak story apa.  Tapi tetiba rasa nak post pakej percutian yang menarik ni...jom jengah www.tdktravel.blogspot.com untuk tau lebih lanjut boleh jugak hubungi 03-4149 1790 atau 03-4149 2790 serta email tdktravel@hotmail.com.  

Haaa tunggu apa lagi..oh ye TDK Travel & Tours ni 100% bumiputra dan juga selain pakej2 ke luarnegara mereka pun buat pakej dalam negara seperti Legoland, Bukit Merah, Taman Negara...kalau nak cerita kat sini mmg seminggu x abih kot..zasss nak jengah ke blog tu...




Read More

October 4, 2013

posted 12:49 AM by with 0 comment

Dulu Farmville sekarang Pets!

Kegilaan  bermain game ni dah lama hilang dan terakhir bermain Farmville dekat Facebook..fuhh jenuh tiap2 hari bangun untuk jirus pokok, harvest la, pastu tolong kawan sampai boleh main Mafia sebab bila main Mafia boleh dapat extra bonus...tu duluuuuuu


Ada juga kawan yang beli cash dengan credit card untuk naik cepat dalam Farmville ni..hehe

Dan sekarang...game terkini yg menjadi kegilaan sy ialah Pets.  Dah jadi ahli Tagged in sejak 2009 tu pun sebab networking dan client Arab ada kat situ..tp stop sebab rasa benci dengan Tagged ni yg terlalu open...maklumlah laman sosial..Kalau kat FB tu ada yg cover and under cover tp kat Tagged ni orang mmg berani tp berani2 pun x la guna nama sendiri...berani ker mcm tu...

₣ûzყ® OV tq owner
ni antara account SSL tau..antara bebeapa account keke
Yang pasti ramai pengguna Tagged ni ada lebih dari 1 account dan mmg mudah pun nak buat account bila2 masa

Entah macam mana tetiba pada Oktober 2012 tergerak nak jengah Tagged ni..dan termain game ni..game beli orang..hahahaha...kan sini jer boleh beli orang tau.  Yang tak boleh tahan tu orang atau pets ni ada yg seksi giler dan lucah pun ada..tapi sy bukan jenis player mcm tu..dan sememangnya profile sy kat Tagged tu adalah 100% sy dan pic yang ada adalah sy so just be myself.  Keseronokan bermain dengan pets ni sebab dapat owner yg baik, sayang kat pets dan yg penting sy the only pet dia ada..hahahaha

Juga kat sini ada macam Spinning Wheel dipanggil Cash Runyang boleh buat player jadi kaya dan papa sekelip mata...hehe sy dah merasa jatuh miskin bila salah pilih warna...rasa down sangat tapi tu la keseronokannya.  Agak seronok sebab kita main dgn player luar negara dan jadi kawan..ada runs dan ada player yg kaya akan cover jd kita pun jadi kaya utk beli pets yg kita suka..tapi yang tak best nya dalam game ni ramai penipu..so nasib lah

Image result for cash run gif

Kalau ada sesiapa nak main..meh sy boleh bagi tips..haha




Read More

September 4, 2013

posted 10:30 PM by with 0 comment

The wishes that makes me smiling

As usual, my ex boss have never failed to wish me from far and his wishes is always short but always makes me grinning



Read More

August 20, 2013

posted 12:15 AM by with 0 comment

Masak Asam Ikan Kembung Rebus

Teringat dulu masa kecik hingga muda remaja hehe mak SSL rajin beli ikan kembung rebus kat Pasar Chow Kit yang kalau penjual ikan tu bangsa Cina jer..tu dulu tapi sejak SSL dah kahwin dan kenal pergi Pasar Keramat memang dah tak jejak Pasar Chow Kit sebab d'hubby tak leh terima membeli dalam suasana kat Chow Kit tu..pergi bulan puasa beberapa tahun lalu pergi Chow Kit untuk beli ulam-ulaman buat nasi ulam dan sesambil tu ajak la dia beli ikan...hadoiiii langsung dia tak nak beli walau harga tu agak murah.  So we end up pergi ke Pasar Keramat yg lebih dia rasa selesa. Even kat Pasar Tani Tmn Melawati pun dia tak nak sbb banyak lalat...hadoi dan hadoiii.  Orang perempuan ni kalau pergi Pasar Tani Tmn Melawati ni mmg suka bukan sebab beli ikan tp macam2 juadah ada..hahaha.  

sorry la ek sbb banyak pulak story mory perihal belanja pasar ni kan...mmg cam ni la SSL in-person yang acah2 pemalu..◔◡◔

ni masakan favorite kami adik beradik dan saling berebut sampai la ni kalau balik rumah mak tengok kat dapur ada lauk ni..hehe

Bahan utama:
4 ekor ikan kembung yang dah siapa disiang dan direbus

Bahan untuk dikisar : 10 batang cili kering
4 ulas bawang merah
3 ulas bawang putih
1/2 inci halia
1/2 inci belacan
1 cawan air asam jawa pekat
1 cawan air


Bahan hiasan:
3 biji tomato - dibelah 5
1 biji bawang besar - dipotong bulat
5 biji cili api - tambahan kalau suka
1 biji cili merah - tambahan kalau suka

Garam secukup rasa

Cara membuatnya:-
  • Ikan kembung rebus digoreng garing tapi jangan hangit tau dan letak dalam pinggan
  • Dengan minyak goreng ikan tu, kita tumis bahan2 yang dikisar tu. Kacau jangan sampai hangit, bila dah nampak dah masak, masukkan air asam jawa dan air sambil kacau dengan api perlahan.  Kacau lagi hingga kuah menjadi sedikit pekat, masukkan ikan dan biar sampai mengelegak.
  • Masukkan tomato, bawang merah dan kalau suka masukkan cili api dan cili merah dan renih dalam 5 minit.  Tutup api dan tambah garam ikut citarasa.
Selamat mencuba



Read More

July 30, 2013

posted 5:59 AM by with 0 comment

13 Tanda Anda Dah Jatuh Cinta...keke

Dah bersawang blog nihh tak berblogging dek kerana kesibukan dan buat2 sibuk walau idea dan cerita banyak nak dibuat kenangan di sini tp rasa payah sebab tak tau nk keluarkan mana dulu..kikiki. Sibuk dengan kerja dan sibuk dgn menyibukkan diri bermain game Pets..yg mana nak maintain dalam ranking Malaysia dan mana la tau kot2 boleh masuk ranking dunia pulak...ish ish...jenuh tuuu.

Just nak share untuk suka2 jer bila ada kawan send comment tempohhari...Cer tengok kot2 la ada yg dibawah ni bertepatan dengan diri sendiri..hurmmm...Check it out dude and enjoy



P/S memang teruja kalau betul kan walau ada antara yg betul tuu..wink wink


Read More

May 10, 2013

posted 12:00 AM by with 0 comment

Dubai 2013 / Part 3 - Perjalanan sehari ke Ras Al Khaimah

10 Mei 2013

Gihan berkali2 cakap nak datang jemput jadi tak la kemana2 juga SSL batalkan lunch date dengan Aslam.  Tapi sebenarnya dah makin berusia ni rasa macam kurang manis pulak kan keluar berdua dengan Aslam walaupun kat negara orang dan jauh dari dhubby dan sanak saudara.

Tunggu punya tunggu sampai nak berjanggut tengahari baru Gihan sampai. Yeaaa akhirnya dapat jugak ke Ras AlKhaimah ni.



Hari Jumaat jadi semua kedai tutup dan shopping mall yang disinggah pun tutup tapi Gihan nak pergi sebab dah terlanjur kesini kan
anak bongsu Gihan buat teringat kat Icha
Sampai rumah Gihan dan mulanya agak segan sebab husband dia jugak tapi both of them are very nice sama jugak 3 orang anaknya yang pemalu.  Gihan dan family ni asal orang Egypt yang dah bermastautin di Dubai tapi mereka lebih suka tinggal di Ras AlKhaimah sebab rumah lebih murah.

Lepas lunch yang sedap sebab ikan bakar yg fresh tapi rasa mual sebab minum air susu masam keke.  Berkali2 Gihan soh tidur kat rumah dia..alamak tak ler sebab first time walau kenal Gihan dah bertahun2.  Lepas lunch, depa bawak SSL ke rumah parents Gihan yang sangat humble walau bapa Gihan tu lawyer.  Dia tinggalkan anak2 dia kat rumah parents dia dan bawa SSL round bandar Ras AlKhaimah.

Kami berhenti kat tepi laut dan kira macam drive thru tapi ni pelayan kedai tu datang dan dengan dulang teh kemudian depa bawak SSL ke shopping mall.  Ingat nak buat apa, rupanya depa suruh pilih abaya...waaa takuttnya sebab harga abaya tu semua mahaiiii walau hati nak la jugakkan.  Finally dapat grab 1 dan siapa testing dan potong ikut ketinggian yang tak tinggi nii haha

Depa bawa lalu bandar Ras AlKhaimah dan SSL sempat tengok lelaki Arab menari dekat kawasan lapang kat dewan perkahwinan..awesome sebab tarian tu sangat slow dan sempat ambil video jugak dan kami pergi jugak kat tepi sungai tapi tak la nampak apa sangat sebab dah malam kan.


yang ni yang untuk perasap dalam rumah
Gihan suruh pilih bau mana yg nak..adehhh bukan kita pandai pun tapi kedai ni memang kedai khas yang jual serba maneka wangian dan harganya erkkk nak tercekik tengok

ole-ole dari Gihan
Tak cukup dengan abaya dan pewangi rumah tu, dibekalkan pulak manisan...aduhh naik kembang muka sebab banyak betul hadiah tuu..syukur Alhamdulillah.  rezeki kan

Bila sampai balik bilik hotel jer dapat call dari Aslam kata dia kena keluar daerah dan tak sempat nak jumpa tapi dia dah tinggalkan sesuatu kat reception.  Balik pun dah jam dekat 11 malam nak keluar wat per kan.  Front office hantar bungkusan dan its perfume..wahhh terujanyaa


Sebenarnya kali ni memang banyak beli perfume sebab bila ATM jer ada warehouse sale so SSL dah beli sorang satu Polo Black - Ayong, Cool Water - Angah, Kak Yang, Kak Chik, Miya dan dhubby.

Time to sleep dengan merehatkan badan yang keletihan

Salam dari Dubai!

Read More

May 9, 2013

posted 10:03 PM by with 0 comment

Dubai 2013 / Part 2 - Arabian Travel Mart yang hectic

Assalammualaikum wbt

Akhirnya sempat jugak post cerita-cerita masa kat hari tu.  Fuhh mmg lewat la nk bercerita lagipun bukan ada byk cerita pun sebab rutin yg sama jer bila ke Dubai ni...sales sales dan sales selain berjumpa agen pelancongan luarnegara, makan, shopping, jalan-jalan dan apa lagi kot...penat tu mmg la penat tp sesetengah orang cakap huihh best nooo dapat pi negara orang..yeah mmg best! dan syukur Alhamdulillah 

Jom layan gambar2 la...penat nak menaip dah nii...banyak kerja nak kena buat sebab musim Arab masuk Malaysia...mcm2 depa mintak..hehe

Mr GM, Laila SRT Travel and me

Me, Tourism rep and Laila

Tourism Malaysia reception where you will get lots of brochures and information about Malaysia

pic taken from the podium at Malaysia pavilion

leaving the GM to discuss with client keke


at one of the pavilion showcasing Marilyn Monroe

otw back from lunch...walking back to Malaysia pavilion

traditional musician brought from Indonesia...cant recall from which states lol

Naif Road...shopping timeee.  Need to walk here from our hotel more or less 45 mins...back in Malaysia? no way for me to walk laaa...its nice to walk coz its cooling at night time here and with friends you dont feel exhausted or tired..

abayas and see we have Malaysian hotelier look for abayas

Kak Huda Abdullah sakan tinjau minyak wangi tuu...perfumess

another shop with lots of abayas

kebabs...delicious!

this is our spot for dinner as it is near to our hotel..just walking distance
Ni la aktiviti lepas seharian kat booth berjumpa para client Timur Tengah dan lelain.

Nanti SSL sambung lagi nii...entah la bila kan..

Selamat malam dari Dubai!
Read More