Kejadian di KL Sentral untuk kes FINAS ^_^ - umifuzy™dotcom

July 31, 2015

Kejadian di KL Sentral untuk kes FINAS ^_^

ni kejadian terjadi bila kena pi ke pejabat MAS kat KL Sentral untuk issue tiket group FINAS nak ke Sarawak.  Dek sebab ada issue tak selesai so kami pun jalan-jalan cuci mata dan isi perut.  Dh lagi pun masuk waktu makan kannn.

Sebelum tu dah usha dan ternampak gerai mee tarik warisan asli dan dah semat dihati keke nak la makan kan.

Memang sedap dan lazat, tak terkata bila dapat makan dengan rasa mee yang sangat lain dan boleh dibagi 10/10 dan air teh dia yang terbaik.  

Sesiapa yang kat KL Sentral ni kena cuba ok.   


nampak tak dia tarik mee tu...awesome kan

Bismillahhirohmanirohhim...jemput makan semua hehe

Beef mee dgn mee yang lazat...perghhhh


menu dia yg simple tp rasanya terangkat
sedap sungguh air teh diaorg

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Instagram

Disclaimer

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.

Please do not copy any of the articles or images in this blog without permission (please have courtesy to ask before you do so ok.
XOXO Umi Fuzy