Hari ini hari Minggu..hari untuk bermalasan >> BOLEH KAHH! - umifuzy™dotcom

August 23, 2015

Hari ini hari Minggu..hari untuk bermalasan >> BOLEH KAHH!

hohohoooo...dah hari Ahad kan...rasa mcm x puas lagi kot berehat2...memalaskan diri kat atas katil, melayan movie ke youtube...alih2 tengok jam dah 1730 warghhhhh cepat sungguh masa berlari...pantas dan sungguh pantas sampai sukar nk tangkas..hahaha apa ke biol punya ayat tu kann..

Ok..hari ni memasak juadah ala kadar sbb d'hubby kena kerja kat Padang Merbok untuk #lariansehatisejiwa



tapi yang buat ala kadar tu sebab nak masak juadah special sikit...jeng jeng jeng.  Satgi kita sambung naaa....





No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Instagram

Disclaimer

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.

Please do not copy any of the articles or images in this blog without permission (please have courtesy to ask before you do so ok.
XOXO Umi Fuzy