August 23, 2015

Hari ini hari Minggu..hari untuk bermalasan >> BOLEH KAHH!

hohohoooo...dah hari Ahad kan...rasa mcm x puas lagi kot berehat2...memalaskan diri kat atas katil, melayan movie ke youtube...alih2 tengok jam dah 1730 warghhhhh cepat sungguh masa berlari...pantas dan sungguh pantas sampai sukar nk tangkas..hahaha apa ke biol punya ayat tu kann..

Ok..hari ni memasak juadah ala kadar sbb d'hubby kena kerja kat Padang Merbok untuk #lariansehatisejiwa



tapi yang buat ala kadar tu sebab nak masak juadah special sikit...jeng jeng jeng.  Satgi kita sambung naaa....





No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!