UNDERGROUND PARKING..HANYA DI CHINA! TERBAIK

Dahsyat sungguh orang China ni..mmg kalau yg dh kaya tu kaya sakan dan yang paling teruja tengok teknologi mereka ni utk simpan kereta...kalau kat Malaysia ni ish ish tak tau la ada ke tak kan  sbb struktur tanah kat Malaysia ni jenis lembut sebab tu senang tanah runtuh kan..Wallahuallam SSL ni bukan pakar geologi kan.

Jom layan video ni...mmg perghhhh


Tak pun buat macm ni kalau ada kereta barang 2 bijik kann..haha


Tak pun macam ni sbb tak risau kalau tanah jenis lembut tu kan..




Share on Google Plus

About Fuzy Hamid

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!