UNDERGROUND PARKING..HANYA DI CHINA! TERBAIK - umifuzy™dotcom

January 10, 2016

UNDERGROUND PARKING..HANYA DI CHINA! TERBAIK

Dahsyat sungguh orang China ni..mmg kalau yg dh kaya tu kaya sakan dan yang paling teruja tengok teknologi mereka ni utk simpan kereta...kalau kat Malaysia ni ish ish tak tau la ada ke tak kan  sbb struktur tanah kat Malaysia ni jenis lembut sebab tu senang tanah runtuh kan..Wallahuallam SSL ni bukan pakar geologi kan.

Jom layan video ni...mmg perghhhh


Tak pun buat macm ni kalau ada kereta barang 2 bijik kann..haha


Tak pun macam ni sbb tak risau kalau tanah jenis lembut tu kan..




No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Instagram

Disclaimer

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.

Please do not copy any of the articles or images in this blog without permission (please have courtesy to ask before you do so ok.
XOXO Umi Fuzy