CHEQ MENANG HADIAH!!!

SYUKUR..AKHIRNYA TERCAPAI!

Apabila Etihad Airlines menganjurkan peraduan sempena pelancaran pesawat terbarunya Airbus 380 bulan lepas, aku antara ratusan ribu pelayar web yang hantar penyertaan untuk dinilai. Aku hanya perlu hantar slogan sahaja. So slogan yang aku hantar sangat simple - Light Is Faster,But With Etihad We Safer.

Mungkin dah rezeki, tiga hari lepas aku diminta datang ke pejabat Etihad di Kuala Lumpur. Dalam majlis ringkas yang CEOnya pun hadir, aku pun diminta membuka sebuah sampul. Bila aku buka sampul itu, tertulis perkataan The Residence. Aku ingat aku dapat penginapan free di Hotel Residence. So muka aku biasa-biasa saja. Takdelah excited sangat. Then aku dipersila duduk untuk menonoton video klip dengan tetamu-tetamu yang lain.
Rupanya-rupanya aku dan dua lagi pemenang dapat tiket ke London pergi balik, bukan kelas Business, bukan kelas Pertama - tetapi kelas Residence! Confirm korang pun tak pernah dengar kelas Residence kan? Ia adalah kabin paling mewah di dunia di mana seseorang penumpang diberikan sebuah bilik besar dalam pesawat itu. Dalam bilik besar tu pulak dipecahkan pada tiga ruangan - ruang tamu, ruang tidur dan ruang mandi. Setiap penumpang kelas ini siap diberikan seorang chaffeur peribadi yang akan layan kau sorang dari berangkat sampai kau tiba di airport! Tak cukup dengan itu, kau siap dapat kereta khas dengan pemandu peribadi untuk kau pergi ke hotel yang kau tempah.
Nak tahu berapa harga tiketnya? Lebih RM100,000 beb! dah boleh bayar installment Ferrari tu yang tertunggak 3 bulan + roadtax! 

Yang sedihnya bila saja diumumkan harga tiket tu, aku pun terjaga dari lena. Nyesal aku tak basuh kaki dulu sebelum tidur. 

T. Kasih sbb sudi baca sampai habis. K bye!

#Ni cite yg SSL dapat dari en hubby...buat halwa membaca je naaa

Meh SSL share sikit pic yang sangat meleleh ayaq liuq nii...rasanya mimpi pun tak mungkin dapat masuk waaaaa





Image result for the residence etihad


Share on Google Plus

About Fuzy Hamid

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!