AWAK SAKIT KEPALA? SAKIT TELINGA? MEH CUBA PETUA MUDAH NII...

Kita semua pernah rasa sakit telinga yang sungguh tak menyenangkan tapi tahukah kekawan semua yg kita boleh kurangkan rasa sakit tu hanya dengan bawang putih dan jugak boleh menghilangkan rasa sakit dalam masa yg singkat jugak.


Bagaimana?Secara ringkasnya ulas dibersihkan bawang putih di telinga anda. Sangat sesuai di telinga anda, sebagai plug telinga. Rasa sakit dan keradangan melewati dalam beberapa minit, dan anda jatuh panas merebak melalui telinga.

Bekerja pasti!- Dengan kaedah ini anda boleh menyembuhkan sakit kepala.- Dalam hal ini, ulangi prosedur sebelum tidur. Biarkan bawang putih tetap di telinga lebih malam.- Di pagi hari anda akan menjadi seperti baru.

Bawang putih menurunkan suhu badan.Ini sangat sesuai untuk anak-anak. Jika anak anda mengalami demam, memotong hirisan bawang merah dan rendam dalam cuka sider epal. Kemudian letakkan di kaki dan telinga anak anda. Suhu menghilang sangat cepat batuk Cure dengan bawang putih.
Jus bawang putih adalah sirap ubat batuk semulajadi yang sangat berkesan yang boleh anda lakukan dalam resipi ini:bahan:- 1 ulas bawang putih- 2-3 sudu makan madu.

Caranya:Pilih kepala bawang putih yang indah dan sihat berukuran sedang. Kupas bawang putih dan dipotong. Masukkan ke dalam mangkuk yang lebih dalam dan tuangkan madu. Tutup mangkuk dengan foil atau pinggan dan meninggalkan pada suhu bilik semalam. Keesokan harinya, saring campuran melalui kasa tebal atau saringan. Ini adalah salah satu dos untuk satu hari.

Ambil satu sudu makan sirap setiap dua jam, atau anda boleh melakukannya lebih kerap. Tentu saja dalam waktu singkat anda akan merasa bahawa anda bernafas lebih mudah.
Share on Google Plus

About Fuzy Hamid

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!