WalimatulUrus Anakanda Ahmad Fahmuy dan Nina Naquiah - umifuzy™dotcom

May 15, 2016

WalimatulUrus Anakanda Ahmad Fahmuy dan Nina Naquiah

Tahniah buat anakanda Ahmad Fahmy dan pasangan Nina Naquiah yang kini bergelar suami isteri dan semoga kekal hingga ke Jannah.  Fahmy anak bongsu abang cheq SSL tau..depa ni tiga beradik jer..uihh tapi Bang Chaq tak lega lagi sbb kenduri belah lelaki belum settle..kita tunggu bulan Julai naa..

Akad nikah dekat Masjid Besi Putrajaya


Amboi ceria noooo encik suami dan cik isteri nak pergi bersanding kat Dewan MOT, Putrajaya


Haaa merah sungguh mak ngah oiii pelamin depa nii..didampingi sepupu pengantin lelaki...anak buah cheq la tuu...comey kannn

Adoiii jenuh nak tenung kad depa ni...maklumla mata dah tua..kiki


Tok Mak dan Tok Abah pengantin lelaki dan anak2 serta menantu tu...mak sy la tuu hehe

My Abang Chaq and wife  (kanan) serta besan terbaru niii



No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Instagram

Disclaimer

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.

Please do not copy any of the articles or images in this blog without permission (please have courtesy to ask before you do so ok.
XOXO Umi Fuzy