Caj Letak Kereta mulai 01 Ogos 2016 - umifuzy™dotcom

July 21, 2016

Caj Letak Kereta mulai 01 Ogos 2016

Makin hari makin perit..makin banyak kos naik buat kita semua dan mulai 01 Ogos ni warga bandaraya Kuala lumpur bersiap sedia la ya dengan tarriff parking terbaru ni yang akan naik 150%.

Kata Datuk Bandar Mhd Amin, kadar tu masih murah ..ya la kan kadar 80sen naik jadi RM2.00 jer sejam pastu antaranya sebab tak nak la pengguna parkir ni tak la guna parkir mcm hak mereka seorang...ada ke org macam ni kot? Selalunya kita ni parking waktu shopping je dalam mungkin 8 jam sebab shopping raya atau parkir untuk pergi kerja idak la pulak cheq tau ada yang parking sampai kereta tak bergerak2 atau parking mati kat situ.

Kata Mhd Amin lagi.."Jadi tak wajarlah tamak untuk gunakan tempat parkir. Sebab itu pokoknya mereka hanya boleh parkir dua jam sahaja satu-satu masa," jelasnya. sighhh adoiii

Nak baca lebih lanjut klik kat sini > Kesulitan guna pengangkutan awam bukan tanggungjawab DBKL - Datuk Bandar


Suara Rakyat
TU DIA !!!.. kalau boleh nak dinaikkan RM40 sejam..
Ini baru dikatakan RAKYAT DIDAHULUKAN kena bayar..
APA NAK HERAN... Najib kan dah kata..kadar kemiskinan tegar rakyat M'sia DAH HAMPIR KOSONG PERATUS !!!
Jgn susah hati, rupa2nya rakyat Malaysia skrg bertambah kaya..
Tak salah naik caj parking pun..
Kan.. Kan.. Kan...

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Instagram

Disclaimer

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.

Please do not copy any of the articles or images in this blog without permission (please have courtesy to ask before you do so ok.
XOXO Umi Fuzy