Wajib tonton: Bajrangi Bhaijaan ditayang hari ni 16 July 2016

Ni nak cite 5 sebab cheq syorkan anda nonton cite ni 

1. Gandingan lakonan Salman Khan sebagai Pavan Kumar dan Kareena Kapoor serta pelakon cilik Harshalli Malhota dikenali sebagai Munni dalam cite ni

2. Pemandangan yang sangat menarik yang membuat kita terasa macam berada di Swiss Alps

3. Kisah kemanusiaan tak kira agama dimana Salman berusaha mencari keluarga Munni dan macam2 yang terjadi..kelakar..sedih sob sob

4. Muzik dan lagu la..kan hindustan ni cerita muzikal kan

5. Lagi pasal Salman yg sangat lurus bendul..teringat babak dia nak masuk Pakistan secara haram..part ni mmg kelakar sesangat

Ni lagi sebab hangpa patut nonton cite Bajrangi Bhaijan dan kat wikipedia

Masa cheq nonton cite ni masa orang dok sibuk nak tengok Dilwale hehe tapi kami dok sibuk download cite ni dan tetap tonton walau tak dak subtitle baik English apalagi Melayu kan tapi cite ni buat cheq dengan d'hubby meleleh airmata.

Teringat pulak masa SSL masuk ofis terus cite kat ofismate dan dia pun bersungguh cari nak download tp hehe no subtitle kan tp rasanya dia tengok jugak kot.




Share on Google Plus

About Fuzy Hamid

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!