Anak bujang..dah makin dewasa

10:53 PM



Pejam celik pejam celik dah semakin dewasa anak bujang SSL ni..sado dan handsome pulak tu ≧▂≦ siapa nk puji lagi kan kalau bukan Ummi dia sendiri. 23 tahun macam baru je dilahirkan dan kelahiran yang mencorakkan kehidupan kami.  Dilahirkan pada 24 Ogos 1993 jam 0950 dengan berat 3.4kg namun tak susah semasa melahirkan dan juga masa dalam pantang..tak banyak ragam. Syukur Alhamdulillah ke hadrat Allah swt atas kurniaanNya.  Setahun dua lagi kot dah beristeri pulak kan.


Double congrats untuk Ayong sebab tak sah jawatan kat syarikat gergasi tu dan harap dapat la sambung belajar lagi..dan semoga terus maju dan berjaya..Aamiin

Buat anakandaku Ayong >>

I wish you the strength to face challenges with confidence..
I wish you the wisdom to choose our battles carefuly..
I wish you adventure on your journey and may you always stop to help someone along the way..
I wish you listen to your heart and take risks carefully
Remember how much you are loved
I am so proud of you..we are so proud of you.
Happy 23th birthday (̲̲̅̅) Ayong Muhammad Azmer (̲̲̅̅)
Semoga dipermudahkan segala urusan didunia dan akhirat (◕‿◕✿)


You Might Also Like

0 komentar

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

news feed 1239

DISCLAIMER

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.
<