Berjaya ajak famili ke Ramen Kungfu

Assalammualaikum wbt

Hari tu terawal datang nak makan tapi kedai tak buka lagi sob sob..jadi beralih la makan kat tempat lain..tapi kali ni pergi lagi dan Alhamdulillah dapat jugak bawak dhubby dan anak2 merasa walau mmg bukanlah selera dhubby dan the boys..keke.

Dah masuk kali ke 2 makan kat sini..sebelum ni makan dengan rakan sepejabat dan memang kami menyukainya tapi untuk anak2 tu kena la ikut sebab tu ada yang makan nasi..hehe







siapa suka dumplings..angkat tangan keke



tengah menguli tepung sebelum dijadikan mee tarik


Cantik pulak kan dapat parking kereta betul2 sebelah kedai makan ni..memang dah rezeki kan


Share on Google Plus

About Fuzy Hamid

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!