07 Oktober..Selamat Hari Lahir Miya..ke 16

11:04 PM

Buat anakanda Miya (̲̲̅̅)(̲̲̅̅).

Sesungguhnya setiap ibu menginginkan anak yang kian meningkat dewasa, semoga menjadi anak yang solehah, cemerlang dalam pelajaran, berjaya dalam kehidupan dan hidup dengan penuh keberkatan dan diberkati Allah swt.  Ummi akan terus berdoa untuk kesejahteraan, kebahagian dan kejayaan Miya.  Love you always and forever!(̲̲̅̅)(̲̲̅̅)

Image result for 16th birthday


Sigadis manis ni dah makin payah nak ambik gambar dia..geram betul tapi mungkin ada eloknya kan. Seorang peminat tegar cerita Korea yang kalau tanya dia tau jer dia kalau hal2 Korea ni sampai la ke bab makanan Korea.  Pandai jugak memasak dan mereka masakan dan antara yang paling sedap dia masak nasi goreng Tom Yam dan memang Ayong puji tinggi tu.  Antara adik beradik dia la yang paling putih macam pakai klorox kata d'hubby dan seorang pencinta haiwan..anak bulus² kat rumah tu dia la yang mandikan, sediakan makanan dan jadi teman dia bermain²
 hearty laugh emoticon


You Might Also Like

0 komentar

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

news feed 1239

DISCLAIMER

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.

Please do not copy any of the articles or images in this blog without permission (please have courtesy to ask before you do so ok.
XOXO Umi Fuzy