November 14, 2016

Dah jangka..memang tak de nasib la

Hujan ohh hujan...mmg dah jangka tak dapat tengok Supermoon...nak kena tunggu 18 tahun lagi la nampak gayanyaa...kalau panjang umur 18 tahun nanti Umi nak pi panjat Bukit Langat ke atau Menara KL jer la kot...

Semangat berkobar2 lepas iftar tadi...bila keluar rumah terasa hujan...dah tahu tak de harapan..


disney sad crying pixar inside out


disney sad crying pixar sadness

Nota kaki: sesaje je letak gif ni bagai..Umi tak la mengidam bagai nak tengok Supermoon..hehe

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!