Eh..November bloglisted by Aisyah Nyais

Assalammualaikum...selamat berhujung minggu!

Tadi ingat nak BW jer tp bila buka je blog ni ternampak kat blog Athirah yang Umi terpilih antara 10 pemenang bloglist November oleh Aisyah Nyais...Alhamdulillah..so jadi la entry sekejapan ni..nanti2 Umi cerita kisah lain pulak..
Image result for happy girl jumping gif

P/S Umi pun dah jenjalan kat blog2 yg lelain tu...rasa kecil pulak diri yang makin membesar ni dgn blog depa yg cantik menarik tu..hehe

"Quote :
Haa entry kalini nak update nama pemenang. Seperti biasa, aku  mencari 10 orang pemenang bloglist untuk sesi november ni..Agaknya siapa ye? Jom scroll tengok korang terpilih kan. ehehe! Oh ya, pemenang dipilih menggunakan random.org jaa hehee.
Tahniah kepada para pemenang. Nantikan pencarian yang seterusnya.....Unquote"

Share on Google Plus

About Fuzy Hamid

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!