Tabah OST Dia Bidadariku - umifuzy™dotcom

March 14, 2017

Tabah OST Dia Bidadariku


Image result for bidadari ku erra fazira

Sedap sungguh dengar lagu Elizabeth Tan yang jadi OST cerita Dia Bidadariku...memang rasa tak boleh move on dengan suara Elizabeth Tan yang special ni sampai ternyanyi-nyanyi pulak dah..

Berbalik pada drama bersiri ni..hehe memang lawak walau pelakon tu dah agak berumur dan memang cerita ni pun pasal orang dah berumur, masih bujang sebab patah hati..gitu la lebihkurangnya.  

Seronok tengok si Wan Raja yang berwatak lembut, Hisyam Hamid yang memang sweet dan sicantik manis Erra (psst..tapi dah nampak berusia jugak dia ni..hehe)

Okay..ni dia lirik yang dok terngiang2 ternyanyi2 didalam hati...͜͡


♪ Tengah malam bulan terang

Sepinya rasa seolah

Hanya ku saja terjaga


Sejarah kita setahun setengah

Seolah tak kisah peduli semua

S'perti hatiku tak terganggu

Sekarang aku lebih tabah dari dulu

Ku tak perlukan kamu

Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh

Kau tahu ku akan s'lalu

Ada ruang di hati untukmu

Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi


Kerna kamu ku di sini

Tanpa kamu takkan aku punyai hidup s'begini

Kini tiba babak kedua
Ku rasa teruja ku bentangkan sayap
Lihat aku terbang pergi


Sekarang aku lebih tabah dari dulu

Ku tak perlukan kamu

Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh


Kau tahu ku akan s'lalu

Ada ruang di hati untukmu

Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi


Sejuta bintang berkelipan kerna aku

Langitmu kini gelita tanpa cahaya dariku

Aku yang kau puja

Kau tahu ku akan s'lalu

Ada ruang di hati untukmu

Tapi sehingga masa itu tiba

Sekarang aku lebih tabah dari dulu

Ku tak perlukan kamu

Maaf jika aku telah mengelar jantungmu yang rapuh

Kau tahu ku akan s'lalu

Ada ruang di hati untukmu

Tapi sehingga masa itu tiba
Biarlah ku pergi
Tapi sehingga itu ku harapkan
Terbaik bagimu ♪ 

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Instagram

Disclaimer

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.

Please do not copy any of the articles or images in this blog without permission (please have courtesy to ask before you do so ok.
XOXO Umi Fuzy