Singapore Souvenirs by Cik Daisy

Assalammualaikum wbt

Dah lama rasanya Umi tak join mana-mana segmen rasanya..tak lain dan tak bukan sebab kekangan masa dan kesian pulak bila peserta lain blogwalking kat kita, Umi pulak tak sempat nak kunjung jengah..tapi kali ni terasa pulak nak turut serta pulak dah..hehe

Jom kita sertai dan klik banner untuk keterangan selanjutnya ya.

Dan Umi nak tag +FeyLiez dan +Shikin Razali untuk turut serta kalau boleh ya

Tarikh tutup : 17 Julai 2017..lama lagi tu kan


Meh tengok hadiah2 dia yang sangat menarik tu

untuk seorang pemenang

untuk 6 pemenang
Eh apa menu korang ya..kalau nak cuba sebarang resepi boleh la jengah kat



Selamat berpuasa buat semua

xoxo, Umi Fuzy
Share on Google Plus

About Fuzy Hamid

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!