Rezeki dibulan Syawal - umifuzy™dotcom

July 4, 2017

Rezeki dibulan Syawal

Assalammualaikum wbt

Alhamdulillah dan terasa bertuah betul bila +Cik Ash  menghubungi Umi dekat FB dan mengesahkan yang Umi antara pemenang segmen Giveaway Anniversary dan Duit Raya kelolaan Cik Ash dan rakan-rakan.

Terima kasih daun keladi dan tahniah buat semua penaja dan juga pemenang termasuk Umi la kan ;D



Umi pun hampir lupa pasal segmen ni sebab bersibuk dengan Aidil Fitri, balik kampung dan menguruskan anak dan semasa Cik Ash hubungi tu Umi kat atas lebuhraya menghala balik ke KL. Dah la bila balik kampung D'hubby kat Utara ni Celcom memang lemah selemah-lemahnya dan tersungkur sampai nak meroyan la jugak Umi rasa..haha.  Kalau nak dapat servis internet kena la duk kat tengah jalan raya...isshhh alamat memang tak la..korang rasa? hehe

Jom like FB page Cik Pinz ni

Selamat malam

p/s banyak yang Umi nak cerita tapi la ni tengah penat dan nak rehat..yang pasti esok kena mula kumpul bahan untuk entri Aidil Fitri dan jelajah kami ke negeri Jelapang Padi Negara ^__^



5 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki tu.
    Selamat hari raya Aidilfitri mohon maaf zahir batin sis ;-)

    ReplyDelete
  2. tahniah ye umi...seronok kan join giveaway ni....ade je sangkut rezeki nya...

    ReplyDelete
  3. tahniah terima kasih jugak join giveaway cik ash..

    ReplyDelete
  4. wow...tahniah... belanja topup...

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Instagram

Disclaimer

The articles in this www.umifuzy.com are mostly written as a personal reminder for myself, family and whoever surrounding my life plus for whoever enjoy reading my writing that is a credit and blessing for me.

All the write up intended for easy reading plus perhaps will give inspiration, advise and tips for all readers. Mostly all the articles posted solely comes from my own perspective, experience and surroundings thus those posting does not portraying any particular issues and it is subject to change too. I am not responsible for any misinterpretations by anyone reading any of the articles and comments by from it.

Please do not copy any of the articles or images in this blog without permission (please have courtesy to ask before you do so ok.
XOXO Umi Fuzy