Atiehilmi.com | First Giveaway Ukhuwah kerana Allah!

Wednesday, August 09, 2017 13 Comments A+ a-

Assalammualaikum semua

Jom kita join dan memeriahkan 1st Giveaway oleh blogger Atie Hilmi disamping mengeratkan ukhuwahfillah sesama kita

Seperti biasa sila klik banner untuk keterangan lanjut ok


ni diaa hadiahnyaa tapi rasanya pokok tu tak termasuk kot...hehe



13 Comments

Write Comments
mamapp
AUTHOR
9 August 2017 at 11:17 delete

Good luck kak. Kalau Ada masa nk join juga lah senang je syaratnya

Reply
avatar
Iris Myra
AUTHOR
9 August 2017 at 11:30 delete

Good luck kak fuzy...

Reply
avatar
Mrs. A
AUTHOR
9 August 2017 at 14:42 delete

1st GA eh! seakan inspirasi pula untuk Mrs. A buat GA.
Mrs. A pun tak pernah buat apa-apa GA mahupun segmen risau tak mampu nak committ
Anyway good luck sis

Reply
avatar
9 August 2017 at 23:51 delete

ala baru ingat nak dapatkan pokok tu hahahaha.. good luck sis.. :)

singgah sini.. ^^

http://www.mohdnoorshawals.com/

Reply
avatar
10 August 2017 at 16:21 delete

"Pokok tu tak termasuk" hahahaha lawak la umi fuzy nih. Goodluck :D

Reply
avatar
11 August 2017 at 14:12 delete

Menarik nih... Bookmark dulu, nnt blh join...

Reply
avatar

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat
dihargai!

kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!