November 14, 2017

Boleh ramping dengan Shapee Seamless Tankee ?

Memang setiap tahun berangan nak turunkan berat badan..nak kuruih la..nak slim la..tu azam tiap-tiap tahun walau tak pernah la letak kat wall FB atau kat Twitter sekalipun..cuma dalam hati hehe.  Rasanya ni memang standard kot, bukan perempuan jer tapi lelaki pun sama kan. Bukan apa bila badan slim dan tak chubby, mudah nak cari pakaian tak pun mudah nak pakai balik baju lama-lama tu jer..jimat duit hehe

Bagi perempuan yang dah berkali-kali bersalin ni lebih-lebih lagi dah beranak 6 ni memang tak boleh lari dari kechubbyan sebab lemak tu payah sungguh nak lari..lebih-lebih lagi kadar metabolism tu rendah dan lemak punya la degil. Mungkin juga sebab faktor usia adalah sebabnya dan paling pasti tahap jati diri nak kurus tu terkadang terbarai sebab diajak makan sedap-sedap dan banyak pulak acara makan-makan.

Dipasaran ada pelbagai jenama shapewear, yang murah, yang mahal tapi jika tiada kesungguhan memakai memang tak menjadi la cik kak oii.

Umi nak syorkan Shapee Seamless Tankee yang kini menjadi produk yang senang Umi gunakan untuk ramping hehe.


Shapee Seamless Tankee yang bestnyer si pemakai tak mengah bila memakainya kerana ianya diperbuat dengan fabrik nylon dan spandex yang mampu memberi nafas kepada kulit walau pun kita memakainya untuk jangkamasa sehingga 8 jam.  Rekabentuk seamless yang mengikut bentuk tubuh badan membuat kita rasa selesa dan tak nampak benjolan lemak dibadan☺dan ia juga anti selulit. 

Produk ini juga menggunakan teknologi 3D Mikro urut dari Jepun yang menjana haba untuk bertindak melancarkan pengaliran darah dan menggalakkan metabolism dengan  membakar lemak setiap kali kita melakukan senaman atau sebarang pergerakan. Jadi kenalah juga kita bersenam untuk menghilangkan lemak kita dengan cepat ya.  

Shapee Seamless Tankee ni menumpukan bahagian tubuh (target zone) berikut:
  • Menyokong dibahagian dada dengan secara 360° 
  • Pelangsingan dan pembentukan di bahagian pinggang
  • Memperbetulkan postur dibahagian tulang belakang


Harga : RM75.00

Ukuran mengikut badan:
Cara untuk memakainya :


Cara penjagaan supaya lebih tahan lama:

  • Dibasuh dengan tangan untuk tahan lebih lama
  • Jangan dijemur dibawah sinaran matahari
  • Jangan guna peluntur

Untuk maklumat lebih lanjut, 

Laman sesawang : www.shapee.com

Instagram : @shapeemy #shappeemy

No telefon : +607-5547488

Email : info@theshapee.com


Nota : dok terfikir jugak ni, mampu  dak Umi kurus macam dulu..bukan kurus saja tapi sihat...hehe


4 comments:

  1. wah wah wah...boleh tercapai nak ramping lah lepas ni kak. selamat tinggal lemak2 jahat.

    ReplyDelete
  2. jom diet dan pakai shapee...kasi kalah anak dara jom

    ReplyDelete
  3. selain daripada diet dan senaman, penggunaan ini juga membantu mereka yang mempunyai masalah berat badan dan mencantikkan semula

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!