November 29, 2017

Jom Bantu Adik Adam Anak Syurga

Umi ni dah beberapa hari sibuk dengan urusan kemasukan KC Iman untuk semester kedua baru-baru ni.  Almaklumlah kali ni kami ke Utara tanpa DH yang berada di Sarawak untuk projek NBOS yang masih berbaki.  Tahun ni memang la DH tu jarang lekat kat rumah, pergi seminggu balik 2 -3 hari lepastu pergi pulak..kesian pun ada tapi dah tuntutan kerja yang perlu diselesaikan tapi Alhamdulillah anak-anak dah besar jadi tak la diaorang ni sibuk bosan tapi sesekali cik applepie tu mengomen jugak hehe

Dalam kesibukan kita yang dok mengejar rezeki, kita tak seharusnya lupa ada insan yang memerlukan bantuan kita dan terima kasih pada +Suria Lekatlekit yang walaupun masih belum selesai kes disaman dengan tuanpunya produk kecantikan tapi masih cekal dan tabah mengumpul dana untuk diri sendiri tapi tak lupa untuk berkongsi membantu orang lain.  Thumbs up untuk Suria dan kita doakan semoga Suria dipermudahkan segala urusan dan diharapkan semuanya selesai dengan baik.




Semoga kita sama-sama dapat membantu meringankan beban si ibu dengan membeli atau setidak-tidaknya menghebahkan supaya ramai yang boleh membantu anak syurga ni

Image may contain: food


Image may contain: 1 person



3 comments:

  1. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul..
    Semalam viral juga post ni kak..
    Semoga dipermudahkan urusan dan sampai hajat si ibu untuk merawat anaknya.. amin.

    ReplyDelete
  2. insyaallah kita sama-sama bantu adik ni...

    ReplyDelete
  3. want vipi blogger template premium version free,no need to pay..
    you can remove credit link..pm me

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!