Saturday, December 30, 2017

Balm Bayi Tok Syed Melegakan Batuk, Selsema & Hidung Tersumbat

Balm Bayi Tok Syed membantu melegakan batuk, selesema dan hidung tersumbat | Umi nak kongsi produk berasaskan herba keluaran Tok Syed Distribution yang semakin dikenali ramai bagi dan pengalaman cik applepie yang mengalami selesema dan hidung tersumbat baru-baru ni dan ramai jugak sahabat yang menggunakannya sangat berpuashati dengan keberkesanannya. Alhamdulillah sungguh berkesan.

No automatic alt text available.

Pengalaman Menggunakan Balm Bayi Tok Syed


Eh korang mesti ingat hanya untuk kegunaan bayi atau kanak-kanak je kan sebab namanya balm bayi..kann.  Jangan risau tau sebab balm ni boleh digunakan untuk semua peringkat umur.  Bau balm ni pun memang sangat menyenangkan dan sewaktu hidung tersumbat tempohhari, Umi cuma buka penutup dan hidu, perghh memang menyegarkan! Baunya seakan bau gula-gula Hacks pun ada tapi memang tak boleh makan la tau.  Korang boleh sapu kat zon 'T' muka untuk kesan yang lebih baik untuk ubati selesema dan hidung tersumbat dan pastinya tidur akan lebih aman tanpa gangguan pernafasan.

Yang lebih menarik, balm ni tak melekit dan terasa berangin sekejap selepas disapu dan tidak terlalu panas kalau disapu kepada anak-anak kecil dan tidak melekit

Bagi Umi setiap rumah wajib ada Balm Bayi sebab keberkesanannya untuk melegakan batuk, selesema dan hidung tersumbat dan mudah dibawa kemana saja kita pergi dan boleh juga dijadikan hadiah buat ibu-ibu yang dalam pantang untuk memastikan bayi yang baru lahir mendapat penjagaan tambahan begitu juga buat siibu.

Cara Pengunaan :

1. Calitkan balm dan sapukan  serta urut perlahan-lahan pada bahagian dada, belakang badan bagi meredakan batuk bayi dan

2. Sapukan di zon 'T' muka untuk membantu mengubati hidung tersumbat dan selesema

Seeloknya sapu selepas mandi (bagi bayi) untuk mengelakkan selesema sebab bayi mudah mendapat selesema bila sejuk.

Nota : 



  • Untuk kegunaan luaran sahaja
  • Simpan ditempat kering pada suhu bilik


Harga : RM80 
Berat : 45 gm


Kandungan didalam Balm Bayi Tok Syed :


  • Beeswax atau dikenali juga sebagai lilin lebah merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan dari lebah serta dapat membantu masalah radang kulit

  • Minyak Kelapa Dara - terbukti kebaikannya yang diiktiraf di seluruh dunia

  • Minyak Bunga Matahari yang diekstrak dari bijinya kaya dengan nutrien yang seimbang komposisinya.  Kandungan Vitamin E dan asid lemak Omega 6 yang tinggi menjadikannya sangat efektik untuk urutan luaran

  • Pati Minyak Lavender menjadi agen utama berfungsi mengurangkan tekanan.  Dengan wangiannya yang menenangkan, ia bukan sekadar bahan aromaterapi, kebaikkannya disalam demeam dan selsema juga sangat terbukti

Serba sedikit tentang Tok Syed Distribution (TSD)



Ditubuhkan pada bulan April 2017 yang awalnya menjual produk-produk barangan keperluan ibu dan anak yang berasaskan herba-herba berkualiti tradisional. Kprihatinan TSD adalah mengurangkan penggunaan bahan-bahan kimia merbahaya lain yang selalu terkandung di dalam produk-produk buat orang ramai.  Maka TSD mula melakukkan beberapa kajian serta R&D untuk mengeluarkan produk-produk kegunaan harian si manja dan ibu malah orang dewasa lain sekali pun yang berasaskan kandungan pati herba-herba terpilih dari pelbagai serantau benua yang terdapat di Asia.

TSD juga amat mementingkan kebersihan, kualiti serta mutu terhadap produk-produk yang dihasilkan, bermula dari bahan material asas yang digunakan (menggunakan material asas yang berkualiti patinya) sehinggalah kepada penyediaan serta penghasilan sehingga menjadi produk yang dikilangkan di kilang bertaraf GMP.


TESTIMONI




testimoni Balm Bayi Tok Syed




Berminat menjadi rakan niaga @ pengedar TSD ?

Tok Syed Distribution Sdn Bhd juga memberi peluang perniagaan buat individu yang berminat untuk sama-sama menjana pendapatan sebagai rakan niaga @ pengedar berdaftar TSD dan info lanjut kat SINIKonsep rakan niaga yang dibina ini merangkumi satu konsep yang lengkap di mana ia dibawah pantauan sistem pengedaran yang dibina oleh TSD disamping TSD juga menyediakan fasiliti serta bahan marketing terlengkap bagi rakan niaga serta pengedar.  Sekaligus ia akan memudahkan urusan marketing mereka seharian.  Disamping itu TSD juga menyediakan pelbagai insentif serta bonus tambahan bagi menggalakkan para rakan niaga dan pengedar ersemangat dan lama berniaga bersama kami.

Semoga TSD dapat membantu melahirkan ramai lagi usahawan dalam talian serta peniaga berbakat di luar sana yang memberikan perkhidmatan pelanggan berkualiti dari masa ke semasa.  Dan juga diharap produk-produk yang dihasilan dapat mencapai matlamat dalam membantu pengguna di luar sana

Untuk mendapatkan maklumat lanjut berkaitan produk Tok Syed Distribution Sdn Bhd korang boleh juga hubungi dilaman social yang tertera dibawah: 


Whatsapp : 016 826 2990

Website : www.toksyed.com

Facebook : toksyedori

Instagram : toksyedori

Youtube : TokSyedOri



PERINGATAN :

Sekiranya membeli dari agen atau pengedar yang sah, korang akan mendapat login akaun untuk pertama kali.  Sila simpan maklumat login untuk pembelian yang seterusnya.  Bagi memastikan pembelian koranga dalah yang asli, sila layari laman web www.toksyed.com/ori, kemudian masukkan nombor siri yang terdapat pada hologram diatas kotak produk.  Hubungi pihak TSD jika terdapat keraguan maklum balas pengesahan status keaslian produk.

5 comments:

  1. Produk berkualiti seperti ni spend duit banyak sikit pun tetap puashati 😍

    Suka tengok packagingnya.. Simple tapi kemas

    ReplyDelete
  2. mmg mula2 dulu igt balm utk bby je. rupanya smua org leh pkai kan.

    ReplyDelete
  3. mmg mula2 dulu igt balm utk bby je. rupanya smua org leh pkai kan.

    ReplyDelete
  4. Akak pun suka guna balm macam tu jugak. Bukan setakat untuk anak jer, dengan mak-mak sekali boleh guna. Jimat dan semulajadi.

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat
dihargai!

kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!