Thursday, May 10, 2018

Kekal Aktif Bersama Safi Shayla - Pakar Rambut Wanita Bertudung

Kekal Aktif Bersama Safi Shayla - Pakar Rambut Wanita Bertudung | Keyakinan diri adalah kunci utama bagi setiap wanita untuk menjalankan tugas seharian dengan lebih berkualiti dan bertenaga buat semua wanita, tapi masalah rambut rapuh dan kegatalan kulit kepala akibat kekalutan dan tekanan kerja memang menggugat keyakinan diri namun kini kita tak perlu risau, gentar mahupun kecewa kerana SAFI yanng merupakan rangkain produk Halal yang terbesar di dunia dalam produk penjagaan diri memahami masalah yang dihadapi buat semua wanita bertudung ataupun tidak.

No automatic alt text available.
Kekal Aktif Bersama Safi Shayla - Pakar Rambut Wanita Bertudung


SAFI telah mengeluarkan rangkaian lengkap produk penjagaan rambut wanita bertudung - SAFI SHAYLA.  Produk ini bukan hanya ditambahbaik dalam variasi syampu tetapi SAFI SHAYLA kini memperkenalkan Mist 2 dalam 1 Rambut & Hijab, Serum Rambut dan Minyaka Rambut yang membantu wanita bertudung dengan penjagaan rambut yang rapi untuk memberikan rambut yang sihat dan bersinar.

SAFI SHAYLA kini mempunyai formulasi baru yang mengandungi 1001 manfaat Habbatus Sauda dan kebaikan Micro Bamboo Charcoal. Habbatus Sauda merupakan ekstrak yang digunakan sejak zaman dahulu lagi dan dipercayai dapat memberikan manfaat kepada penggunanya. SAFI SHAYLA kini mempunyai formulasi baru yang mengandungi 1001 manfaat Habbatus Sauda dan kebaikan Micro Bamboo Charcoal.  Habbatus Sauda merupakan ekstrak yang digunakan sejakk zaman dahulu lagi dan dipercayai dapat memberikan manfaat kepaa penggunanya.  SAFI memperkenalkan Habbatus Sauda di dalam produknya kerana ia dapat membantu mengurangkan kegatalan kulit kepala dengan cara mencegah penghasilan bakteria.  Tambahan pula, Habbatus Sauda dapat mengekalkan rambut sihat kerana ia dapat menghidari keguguran rambut dan membuat rambut lebih lembap dan bersinar. Micro Bamboo Charcoal membantu menghilangkan toksin daripada kulit kepala, mengurangkan rambut berminyak dan memberikan sinar kepada rambut.  Dengan mengeluarkan minyak dan kotoran, Micro Bamboo Charcoal menjadikan rambut lelbih lebat dan pada masa yang sama dapat mengawal bau rambut. Bau rambut merupakan sesuatu yang penting untuk golongan wanita bertudung kerana ia dapat meningkatkan keyakinan diri. SAFI SHAYLA kini mengeluarkan rangkaian produk syampu yang baru yang bukan sahaja mengandungi formulasi Habbatus Sauda dan Micro Bamboo Charcoal tetapi ia juga disertakan dengan pembungkusan baru yang menarik di dalam pelbagai saiz dan disertakan juga dengan haruman yang menyegarkan.  Menariknya haruman ini ia dapat bertahan selama 48 jam.

Pakar dalam penjagaan diri, SAFI SHAYLA memahami masalah yang menghantui golongan wanita bertudung kerana sudah ramai wanita yang kecundang apabila berhadapan dengan soal penjagaan rambut.  Dengan rangkaian produk terbaru ini, SAFI SHAYLA ingin membantu golongan wanita bertudung untuk merasa lebih yakin dengan diri bagi mengejar impian dan cita-cita setinggi gunung, tidak kira di dalam bidang apa sekalipun.  Golongan wanita ini dapat mencapaii impina bukan sekadar dengan menggunakan syampu yang baharu tetapi juga dengan bantuan rangkaian penjagaan rambut syampu Mist 2 dalam 1 Rambut & Hijab, Serum Rambut dan Minyak Rambut untuk mendapat rambut ikal mayang dan kulit kepala yang sihat.

Mist 2 dalam 1 Rambut, Hijab boleh disembur terus ke rambut atau hijab kerana sifatnya yang cepat kering.  Berbeza dengan produk lain di pasaran yang meninggalkan kesan, jangan khuatir kerana produk ini tidak meninggalkan sebarang kesan ke atas rambut ataupun hijab.  Bagi wanita modern, SAFI SHAYLA Mist 2 dalam 1 Rambut, Hijab sangat sesuai dalam kenidupan seharian kerana iia meninggalkan haruman yang menyegarkan di mana ia dapat bertahan selama 24 jam.  Selain itu, ia juga dapat mengekalkan kelembapan rambut, mengembalikan sinar, memberikan lebih kelembutan, bermaya dan membuatkan rambut lebih ringan.

Hasil gabungan ramuan syampu dan serum SAFI SHAYLA ia dapat menghasilkan rambut lebih lembut dana ringan.  SAFI SHYLA Serum Rambut didatangi dengan 2 variasi iaitu - Licin Terurus dan Hitam Menawan

Minyak rambut SAFI SHAYLA pula dapat memberikan rambut yang lembut serta licin sekaligus memberikan rambut kelihatan sihat serta memberikan keharuman yang berpanjangan

Setiap variasi produk yang dihasilkan dan diformulasi oleh SAFI SHAYLA adalah untuk melengkapi satu sama lain.  Dengan menggunakan variasi produk dalam rangkaian SAFI SHAYLA, ia dapat memastikan golongan wanita bertudung memperoleh lebih keyakinan diri dengan mempunyai rambut selembut sutera dan sihat


Kekal Aktif Bersama Safi Shayla - Pakar Rambut Wanita Bertudung

Rangkaian produk SAFI SHAYLA boleh didapati dalam pelbagai saiz dengan harga mampu milik:

1. Syampu - 160G (RM8.35) / 320G (RM13.65) dengan 8 variasi
  • SAFI SHAYLA Syampu Segar Bermaya- mengandungi Nano Lipid Enhancer dimana ia dapat melindungi rambut dan mengeluarkan kekotoran minyak pada rambut.  Selain itu, ia jugak dapat membersihkan kulit kepala dengan lebih berkesan dan hasilnya memberikan rambut rasa segar dan bermaya.
  • SAFI SHAYLA Syampu Licin Terurus - mengandungi Teknologi Perawatan Rambut Lembut yang dapat meluruskan, melembutkan, melindungi dan mengurangkan rambut kerinting.  Ia dapat menjadikan rambut anda lebih mudah untuk dijaga/dimanja.
  • SAFI SHAYLA Syampu Anti-Kelemumur - mengandungi Micro ZPT Complex dimana ia dapat mengurangkan 99.9% kulat yang boleh menyebabkan kelemumur hanya dengan basuhan yang pertama.
  • SAFI SHAYLA Syampu Rambut Gugur - mengandungi Pro-Vitamin B5, protein gandum yang dapat mengukuhkan struktur rambut dan mengurangkan keguguran rambut.
  • SAFI SHAYLA Syampu Hitam Menawan juga mengandungi Sheen Lock yang merupakan ejen pengunci kilauan yang dapat membuat rambut hitam berkilat, sihat, leembut dan mudah diurus.
  • SAFI SHAYLA Syampu Itch-Kontrol - mengandungi minyak argan dan menthol yang dapat menyegarkan dan menghapuskan bau di kulit kepala.  Minyak Argan dan menthol akan membuatkan kulit kepala terasa sejuk dan segar seperti berada di awang-awangan.
  • SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Minyak - mengandungi citrus dan menthol dimana ia dapat membantu dalam pengawalan rambut berminyak dengan membersihkan liang-liang roma secaa mendalam dan memusnahkan minyak yang berlebihan. Citru dan menthol juga dapat menghilangkan kekotoran dan menyegarkan kulit kepala
  • SAFI SHAYLA Syampu Kawalan Rambut Rosak - mengandungi amino complex yang membantu dalam pemulihan rambut rosak dengan memelihara selaput rambut sekaligus memberikan kelembapan pada rambut.
Kekal Aktif Bersama Safi Shayla - Pakar Rambut Wanita Bertudung

2. Syampu pouch - 480G (RM14.65) dengan 5 variasi
  • Safi Shayla Syampu Kawalan Rambut Gugur
  • Safi Shayla Syampu Segar Bermaya
  • Safi Shayla Syampu Itch-Kontrol
  • Safi Shayla Syampu Anti-Kelemumur
  • Safi Shayla Syampu Licin Terurus

3. Syampu pump - 520G (RM19.90) dengan 5 variasi
  • Safi Shayla Syampu Kawalan Rambut Gugur
  • Safi Shayla Syampu Segar Bermaya
  • Safi Shayla Syampu Itch-Kontrol
  • Safi Shayla Syampu Anti-Kelemumur
  • Safi Shayla Syampu Licin Terurus

4. Syampu Mist 2 dalam 1 Rambut dan Hijab - 100ML (RM17.90) dengan 2 variasi iaitu Licin Terus dan Hitam Menawan.

Kedua-dua variasi SAFI SHAYLA Mist 2 dalam 1 Rambut dan Hijab mengandungi Habbatus Sauda Organik, perapi asas semulajadi Pro-vit B5 dimana ia membekalkan rambut dengan nutrisi, anti-bakteria, perlindungan dari cahaya matahari memberi kelembapan, mengembalikan sinar, menghidari rambut rosak dan pada masa yang sama ia membuatkan rambut lebih lebat dan sihat.

5. SAFI SHAYLA Serum Rambut - 50ML (RM17.90) dengan 2 variasi mengandungi
  • Minyak organik Habbatus Sauda - memberikan perlindungan UV, membekalkan nutrisi untuk rambut yang mengandungi anti-bakteria
  • Minyak Moroccan Argan Organik - kaya dengan vitamin, mineral dan anti-oxida yang dapat membantu dalam hidrasi rambut.  Dengan itu ia dapat menghasilkan rambut yang lebih lembut dan mengurangkan kerosakan rambut rapuh dengan meningkatkan keanjalan rambut.  Pada masa yang sama ianya dapat memulihkan kilauan rambut.
  • Minyak Zaitun Asli - menyegarkan kembali rambut kering, kusam dan kerinting
  • Minyak Vitamin E - mengekalkan rambut yang kuat dan sihat kerana minyak vitamin E mengandungi anti-oxida yang dapat meneutralkan radikal di rambut.

6. SAFI SHAYLA Minyak Rambut - 100ML (RM11.90)
SAFI SHAYLA Minyak Rambut diformulasi dengan Habbatus Sauda organik dan jugak Minyak Zaitun asli.  SAFI SHAYLA Minyak Rambut mempunyai 3 variasi iaitu :-
  • SAFI SHAYLA Anti-Kekeringan - mengandungi Vitamin E, A & C yang dapat menjadikan kulit kepala lebih sihat dan melindunginya daripada sinaran cahaya matahari.
  • SAFI SHAYLA Kawalan Rambut Gugur - mengandungi minyak argan yang membantu memberikan rambut kelihat lebih bersinar dan mengurangkan rambut rapuh.
  • SAFI SHAYLA Anti-Kelemumur - mengandungi ajen anti-kelemumur dan menthol di mana ia berkesan dalam mengurangkan kelemumur, kegatalan kulit kepala dan kulit kepala yang berminyak.  berbeza daripada 2 minyak rambut yang disebutkan di atas, minyak rambut SAFI SHAYLA Anti-Kelemumur dipakai sebelum mencuci rambut.  Urutkan secara perlahan-lahan minyak rambut di permukaan kulit kepala hinga ke hujung rambut.  Biarkan selama 3 - 5 minit, kemudian basuh dan bilas bersama rangkaian produk syampu SAFI SHAYLA
Rangkaian penjagaan rambut SAFI SHAYLA melengkapi antara satu sama lain dan ia dapat membuahkan hasil yang baik bagi golongan wanita bertudung atau pun tidak.  SAFI SHAYLA ini sangatlah bersesuaian bagi semua golongan wanita daripada wanita berkerjaya sebagai pemain drum, pemain papan luncur, pengajar zumba ataupun penunggang jet-ski kerana SAFI SHAYLA mengurangkan kegatalan dan masalah kulit kepala berminyak sambil meninggal keasan haruman sepanjang hari.

Kekal Aktif Bersama Safi Shayla - Pakar Rambut Wanita Bertudung

Rangkaian produk SAFI SHAYLA adalah dalam lingkungan harga mampu milik dan memiliki sijil HALAL.  SAFI SHAYLA boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga di laman web dalam talian.  Untuk keterangan lanjut mengenai produk SAFI, layari yang berikut :

Laman web : www.safi.com.my

Facebook : SAFIMY

Instagram : safimalaysia

Youtube : safimalaysia

Alamat :
No 10 Jalan Subang 2, Taman Perindustrian Subang, Subang Jaya, 47610 Petaling Jaya

No telefon:
1-800-88-8867

LATAR BELAKANG WIPRO UNZA

Sejak tahun 1980 WIPRO UNZA telah berjaya membina portfolio yang luas sebagai jenama penjagaan diri dan produk isi rumah di pasaran Asia. Mempunyai ibu pejabat di Singapura, WIPRO UNZA telah mengeluar dan memasarkan jenama ke seluruh 50 wilayah di dalam Asia Tenggara, China dan kawasan lain.

Antara jenama terkemuka daripada 24 jenama keluaran WIPRO UNZA adalah ENCHANTEUR, SAFI EVERSOFT, DASHING, CARRIE, ROMANO dan AIKEN

Kebanyakan produk WIPRO UNZA kini berdiri teguh setanding jenama hebat yang lain sebagai peneraju pasaran disebabkan jenama yang terhasil direka khusus dan diciptakan untuk pengguna Asia

4 comments:

  1. dah cuba semua produk die..semua best..serum die pon tak melekit..cepat je meyerap..bau pon wangi je..tahan lama pulak tu..

    ReplyDelete
  2. Cantik packaging yang baru ni kak. Nampak moden dan esklusif. Mist tu yang paling Ana suka.

    ReplyDelete
  3. Bau syampu keluaran semula safi shayla ni memang betul-betul wangi. Lekat lama kat rambut

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat dihargai! kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!