Murid Tahun 2019 Tak Perlu Berkasut Putih

Thursday, July 19, 2018 5 Comments A+ a-

Murid Tahun 2019 Tak Perlu Berkasut Putih | Umi tumpang seronok bila dengar yang anak-anak sekolah pada tahun 2019 tak payah pakai kasut putih dah walau Umi dah lama rasa lega cikapplepie memang berkasut hitam sebab dia pengawas sekolah.  Memang pening mak-mak kalau bila anak-anak balik sekolah tengok kasut dah macam belacan kan..hehe.  Macam tu la perasaan mak Umi dulu bila cucu-cucu dia balik dari sekolah dengan kasut punya la kotor terutama yang hero, pastu jenuh dia memberus basuh walau Umi selalu larang. Tu dulu waktu mak sihat dan mujur sekarang cikapplepie tak berkasut putih.

Nak tahu lebih lanjut klik SINI

Murid Tahun 2019 Tak Perlu Berkasut Putih

"Antara pembaharuan lain yang akan kami lakukan adalah memastikan meringankan beg sekolah para pelajar, menambah baik kurikulum sekolah agar lepasan sekolah kebangsaan bertaraf antarabangsa, dan mengembalikan profesion guru kepada guru, bermaksud tidak membebankan mereka dengan kerja selain mengajar," Dr Maszlee Malik, Menteri Pendidikan

5 Comments

Write Comments
19 July 2018 at 23:13 delete

jatuh merudum bisnes kapur kasut haha

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
20 July 2018 at 12:31 delete

Alhamdulillah...moga melegakan hati ibu bapa...hehehe..

Reply
avatar
Illya LeYa
AUTHOR
20 July 2018 at 13:18 delete

Semoga segalanya dipermudahkan dan pasti lah ibu bapa terasa kurang satu beban bila tengok kasut anak2 tak kelihatan kotor sangat lagi lepas ni.. Dah warna hitam kan..hehe..

Reply
avatar
cik renex
AUTHOR
21 July 2018 at 01:15 delete

CR setuju je wat kasut hitam ni sebab senang tak nampak kotor.heee

Reply
avatar
29 July 2018 at 20:44 delete

kat sini pasaraya dan kedai-kedai uniform sekolah dah start lambak kasut putih, lelong dah hihi

Reply
avatar

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat
dihargai!

kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!