Tahniah Noryn Aziz, Juara Gegar Vaganza Musim Kelima

Sunday, November 18, 2018 18 Comments A+ a-

Gegar Vaganza ke 5 menutup tirainya sebentar tadi dan kali ni memang tak ketinggalan sebab semua kerja rumah dah settle, jadi layan dengar lagu..hehe.  Sanggup bersengkang mata weh..walau sebenarnya dah mengantuk sangat hehe.  Apa pun memang dah target yang Noryn Aziz akan menang.

Dah tahu siapa pemenang? Meh Umi kongsi siapa pemenang pilihan tu dan seperti biasa gandingan pengacara Jihan Muse dan Nabil Ahmad memang terbaik dengan lawak dan gurauan yang kekadang mungkin ada yang tak boleh terima tapi they are the best



Juara - Noryn Aziz
Hadiah : RM100,000.00

Kedua - Dia Fadila
Hadiah : RM50,000.00

Ketiga - Zamani
Hadiah : RM30,000.00

Keempat - Amelina
Hadiah : RM20,000.00

Kelima - Maya
Hadiah : RM15,000.000

Keenam - Billy Zulkarnain
Hadiah : RM10,000.00

Selain wang tunai, pemenang akan dapat hadiah lain seperti penginapan di Royale Chulan Resort & Spa dll

Bintang Cuckoo Paling Gempak - Zamani

Cuckoo Friend 2018 - Hetty Sarlene

Juri tetap seperti biasa adalah Dato Ramli MS dan Dato Khatijah Ibrahim sementara juri jemputan penyanyi legenda Dato DJ Dave dan Mr Joe Flizzo.

Umi suka sangat dengan persembahan penyanyi jemputan yang juga bekas peserta Gegar Vaganza kelima gandingan Safura, Elite dan Hetty Sarlene dengan lagu Cinta Gila serta gandingan Forteen dan Shafie Rio mendendangkan lagu Pop Yeh Yeh yang sangat bertenaga dan segar.


PUSINGAN KEDUA - BATTLE

Dia Fadila VS Noryn Aziz
Lagu : Where is The Love

Amelina VS Maya
Lagu : Teman Pengganti

Billy Zulkarnain VS Zamani
Lagu : Bunga


PUSINGAN PERTAMA

Maya
Lagu : Nisan Cinta berduet dengan Ernie Zakri

Billy Zulkarnin
Lagu : Curiga berduet dengan Idayu

Amelia
Lagu : The Power of Love berduet dengan Bob AF

Noryn Aziz
Lagu : Laskar Cinta berduet dengan Awi Rafael

Dia Fadila
Lagu :Makin Aku Cinta berduet dengan Ajai


Zamani
Lagu : Lagu Cinta Lagu Jiwa berduet dengan Ameng








18 Comments

Write Comments
yeaslmn
AUTHOR
18 November 2018 at 23:47 delete

Noryn Aziz & Zamani terbaikkk! Best rap diorg! Hehe

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
19 November 2018 at 09:20 delete

Alhamdulillah...tahniah kepada pemenang.GV musim ni PC tak ikuti di tv...PC tahu atau ikut perkembangan melalui perkongsian sahabat-sahabat blogger sahaja..moga semuanya baik-baik sahaja dan tiada apa-apa atau sebarang isu berbangkitlah..aamin.

Reply
avatar
Mrs. A
AUTHOR
19 November 2018 at 16:43 delete

Tahniah! buat Noryn Aziz tak tengok pun live malam tadi nak tengok ulangan nanti

Reply
avatar
6 April 2019 at 00:00 delete

SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!!

Hey Guys !!! Sangat gembira saya mendapat saya dari Mike Fisher. Kad ATM kosong saya boleh mengeluarkan $ 2,000 setiap hari. Saya mendapatnya dari minggu lalu dan sekarang saya mempunyai $ 14,000 secara percuma. ATM kosong mengeluarkan wang dari mana-mana mesin ATM dan tidak ada nama di atasnya, ia tidak dapat dikesan dan sekarang saya mempunyai wang untuk perniagaan dan cukup wang untuk saya dan keluarga saya untuk hidup. Saya sangat gembira saya bertemu Mike Fisher kerana saya bertemu dengan dua orang di hadapannya dan mereka mengambil wang saya tanpa mengetahui bahawa mereka adalah penipuan. Tetapi saya gembira sekarang. Mike Fisher menghantar kad melalui DHL dan saya mendapatnya dalam masa dua hari. Dapatkan kad anda sendiri dari dia sekarang dia tidak seperti penipu lain berpura-pura mempunyai kad ATM, Dia memberikannya secara percuma untuk membantu orang walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia membantu banyak dan tiada siapa yang pernah ditangkap. Saya bersyukur kepada Mike Fisher kerana dia mengubah kisah saya secara tiba-tiba. Kad ini berfungsi di semua negara kecuali, Mali dan Nigeria. Alamat e-mel Mike Fisher adalah blankatm002@gmail.com

Reply
avatar
15 April 2019 at 12:35 delete

Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Komersial dan Pengembangan Keuangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Kembali Rumah dengan suku bunga rendah per tahun untuk perorangan, perusahaan dan badan hukum. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
Hanya WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
Tel .... (+ 44) 7480 729811
Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

Reply
avatar
karina roland
AUTHOR
24 April 2019 at 08:15 delete

Adakah anda sedang mencari pinjaman untuk memulakan perniagaan atau projek keinginan hati anda? Di KARINA ROLAND LOAN COMPANY, kami menawarkan semua jenis bantuan kewangan kepada semua individu yang memerlukan pinjaman seperti "pinjaman peribadi, pinjaman pelaburan, pinjaman pinjaman rumah dan syarikat pinjaman di seluruh dunia, kadar faedah kami adalah 2% setahun. Jika anda mempunyai projek yang baik atau ingin memulakan perniagaan dan memerlukan pinjaman untuk membiayainya dengan segera, kami boleh membincangkannya, menandatangani kontrak dan kemudian membiayai projek atau perniagaan anda untuk bersama dengan Bank Dunia dan Bank Industri.

Hubungi KARINA ROLAND LOAN COMPANY hari ini untuk sebarang mata wang yang anda mahukan.

Kategori Perniagaan

Perniagaan Merchandising.
Perniagaan pembuatan
Perniagaan Hibrid.
Pemilikan tunggal
Perkongsian.
Syarikat.
Syarikat liabiliti terhad.
pinjaman peribadi.
pinjaman pelaburan.
Pinjaman Hutang.
Pinjaman Rumah.
Pinjaman gadai janji.
Pinjaman perniagaan kecil.
Pinjaman pelajar.
Pinjaman Auto.

KARINA ROLAND LOAN COMPANY

Keperluan kewangan anda Hubungi kami melalui E-mel:
E-mel: Karinarolandloancompany@gmail.com
Watsapp: +1 (802) -332-3445

Reply
avatar
karina roland
AUTHOR
24 April 2019 at 18:54 delete

Komen pinjaman hutang pada blogspot di malay 2019

Reply
avatar
cailloliasa
AUTHOR
25 April 2019 at 04:37 delete

I just want to say a big thanks to ( CHIEF DR LUCKY ) for what he has done for me and my family by helping me to win lottery. I won Five Hundred and Thirty Three Million Us Dollars. (($533,000,000.00)). His lottery spell is the best and so amazing. My life is now balance and i am Now Very Rich As i have always wanted and i am out of doubt. Are you looking for a real and genuine spell caster to help you win big in any kind of lottery you play? you can contact Chief Dr Lucky , today all your plan to ever win Big in Lottery will Come True and work out well for you. His spell very real and genuine i can not still believe it And His spell also work very fast. Thank you so much chief Dr Lucky for dedicating your time to cast the Lottery spell for me. I got my bills paid and my debt cleared and am still mega rich. If you need a real And Genuine spell aster to help you Win lottery, kindly contact him for fast and urgent Help via email : chiefdrlucky@gmail.com or Whatsapp or Call Via +2348132777335 Website : http://chiefdrluckysolutionhome.website2.me/

Reply
avatar
petermarcus
AUTHOR
7 May 2019 at 20:41 delete


After being in relationship with Wilson for seven years,he broke up with me, I did everything possible to bring him back but all was in vain, I wanted him back so much because of the love I have for him, I begged him with everything, I made promises but he refused. I explained my problem to someone online and she suggested that I should contact a spell caster that could help me cast a spell to bring him back but I am the type that don't believed in spell, I had no choice than to try it, I meant a spell caster called Dr odoma and I email him, and he told me there was no problem that everything will be okay before three days, that my ex will return to me before three days, he cast the spell and surprisingly in the second day, it was around 4pm. My ex called me, I was so surprised, I answered the call and all he said was that he was so sorry for everything that happened, that he wanted me to return to him, that he loves me so much. I was so happy and went to him, that was how we started living together happily again. Since then, I have made promise that anybody I know that have a relationship problem, I would be of help to such person by referring him or her to the only real and powerful spell caster who helped me with my own problem and who is different from all the fake ones out there. Anybody could need the help of the spell caster, his email: drodomasolutionhome20@gmail.com
or
call/whatsapp:+2348100649947 you can email him if you need his assistance in your relationship or anything. CONTACT HIM NOW FOR SOLUTION TO ALL YOUR PROBLEMS drodomasolutionhome20@gmail.com
or
call/whatsapp:+2348100649947

Reply
avatar
Nat Finance
AUTHOR
11 May 2019 at 10:14 delete

We are able to finance your signatory
projects and help you enhance your
business plan. Furthermore, our
financial instrument can be used for
the purchase of goods from any
manufacturer irrespective of their
location. It can also serve as
collateral with any bank in the world
to secure loans for your project or to
activate credit line to finance your
business plan. We have {BG}, Standby
Letter of Credit {SBLC}, Medium Term
Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft
{CBD} as well as other financial
instruments issued from AAA Rated bank
such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank
London, Deutsche Bank AG Frankfurt,
Barclays Bank , Standard Chartered Bank
and others on lease at the lowest
available rates depending on the face
value of the instrument needed.


Email : nat.mandate18@gmail.com
Skype : nat.mandate18@gmail.com


Regards
Nat

Reply
avatar
Ahmed Ashid
AUTHOR
11 May 2019 at 10:33 delete

How can i ever stop saying thank you to Dr Movo, After taking his product today my sexual life is health and balance am living up to my wife expectation. For the past 11 years i have been struggling with weak erection and premature ejaculation. I have spend money on it but no cure until i took this product from Dr Movo just within few days i got cured. for his products contact him email drmovo.supernaturalherbalmedic@gmail.com or WhatsApp/Call +2347061865209.

Reply
avatar
linda robert
AUTHOR
13 May 2019 at 06:49 delete

HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF DR PETER THE REAL ONLINE SPELL CASTER WHATSAPP/CALL +1(321)754-0649

My name is LINDA ROBERT from United State, I want to quickly tell the world that there is a real and effective online spell caster that is powerful and genuine, His name is Dr PETER He helped me recently to reunite my relationship with my husband who left me, When i contacted Dr PETER he cast a love spell for me, and my husband who said he doesn't have anything to do with me again called me and started begging me to come back. he is back now with so much love and care. today i am glad to let you all know that this spell caster have the powers to restore broken relationship back. because i am now happy with my husband. To anyone who is reading this article and needs any help, Dr PETER can also offer any type of help like, Curing of all types of Diseases, Court Cases, Pregnancy Spell, Spiritual protection and lot's more. You can contact him Via his email mail
MAGNIFICENTSPELLCAST@GMAIL.COM
MAGNIFICENTSPELLCAST@YAHOO.COM CALL/WHATSAPP +1(321)754-0649
his website http://MAGNIFICENTSPELLCAST.WEBSITE2.ME
and blog at http://magnificentspellcast11.blogspot.com and get your problems solved 100% assured

Reply
avatar
Cindy A
AUTHOR
14 May 2019 at 01:32 delete

My husband and I have been married for over 10 years. We met when I was 18 and he was 21. We’ve been through a lot emotionally together. There were several HUGE fights and painful situations in our marriage, but we always seemed to come out stronger on the other side. Out of the blue my husband just sprung the divorce talk on me, I was totally depressed until I found Dr.Todd website online and i ordered for a Love spell. You won’t believe my husband called me at the exact time this spell caster finished his spell work in 24hours. I was totally amazed! He is wonderful and his spells work so fast. His contact: manifestspellcast@gmail.com
https://manifestspellcast.wordpress.com
WhatsApp: +27613087679

Reply
avatar
Lady Lianmey
AUTHOR
14 May 2019 at 01:58 delete

BERITA BAIK!!!

Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang pereka fesyen dan saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu semua orang supaya berhati-hati mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini adalah penipuan dan mereka berada di sini. menipu anda dengan wang yang sukar diperolehi, saya memohon pinjaman kira-kira $ 900 juta di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 29 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 29 juta lebih Saya tidak mendapat pinjaman dan perniagaan saya Mengenai terhempas kerana hutang .

Memandangkan pencarian saya untuk syarikat pinjaman peribadi yang boleh dipercayai, saya melihat iklan dalam talian lain dan nama syarikat adalah SYARIKAT PINJAMAN DUNIA. Saya kehilangan 15 juta dengan mereka dan hingga hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya cadangkan.

Tuhan menjadi kemuliaan, kawan-kawan saya yang memohon pinjaman juga menerima pinjaman sedemikian, memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat yang boleh dipercayai di mana Puan Christabel bekerja sebagai pengurus cawangan, dan saya memohon pinjaman sebesar Rp900,000,000 dan mereka meminta kepercayaan saya Dan setelah mereka Mengesahkan butiran saya, pinjaman telah diluluskan untuk saya dan saya fikir ia adalah satu jenaka, dan mungkin ini adalah salah satu tindakan menipu yang membuat saya kehilangan wang, tetapi saya terkejut. Apabila saya mendapat pinjaman saya kurang dari 6 jam dengan kadar faedah yang rendah 1% tanpa cagaran.

Saya sangat gembira kerana Tuhan menggunakan kawan saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan kerana saya diselamatkan dari membuat perniagaan saya melompat di udara dan dibubarkan dan kini perniagaan saya terbang tinggi di Indonesia dan tiada siapa yang akan mengatakannya Dia tidak tahu tentang syarikat fesyen.

Jadi saya menasihatkan semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang memerlukan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk dihubungi
Ibu Christabel melalui e-mel: (christabelloancompany@gmail.com)

Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (lianmeylady@gmail.com). Anda masih boleh memanggil nombor WhatsApp ibu yang baik +15614916019


Terima kasih sekali lagi kerana membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan memberkati kita dan memberi kita kehidupan yang panjang dan makmur dan semoga Allah melakukan pekerjaan yang baik dalam hidup anda.

Reply
avatar
Paula Edwards
AUTHOR
14 May 2019 at 16:12 delete

I had struggle relationship with my husband in the past which led to divorce with my first husband. After i and my ex husband got divorced, i had another chance to re-marry again and just 5 years of my second marriage there was another divorce which almost killed me emotionally. I stayed for another two years been unmarried and a single mother. Honestly I wasn't really happy it because every woman need a man in her life, there was a time i saw my first husbands photo and i realized how much i loved him and have missed him. I tried to get to him but i was told that he moved on with his life and we may never been together again. I wept bitterly that night thinking i have lost the man that i have had so much love for. I asked for advise on what to do and a friend of mine gave me a contact of Osasu Solution Temple, i consulted him and to his very best with his powerful spells he helped me with a Reunion Marriage Love Spell to returned my ex husband back to me, in just 9 days i had enchanter with a spiritual reunion prayers with priest Osasu everything turn around for good in my life, I am now happily living with my first husband again and sort out the divorce issues. with the help of Osasu temple, his a man of wisdom and care. Thanks and i appreciate all the help you have rendered to get my ex husband back into my life again. I testify here today that Osasu temple is powerful it can resolve all problem in a broken relationship with love once. contact him for solutions to any kind of relationship problem. Email....(drosasu25@gmail.com) You can also call him or add him on WhatsApp +2347064365391

Reply
avatar
Abdul
AUTHOR
22 May 2019 at 16:38 delete

Adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan yang mendesak? Hubungi saya di: abdlzhir@gmail.com. untuk maklumat lanjut.
Salam. Abdul

Reply
avatar
Lady Lianmey
AUTHOR
25 May 2019 at 00:45 delete

BERITA BAIK!!!

Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang pereka fesyen dan saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu semua orang supaya berhati-hati mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini adalah penipuan dan mereka berada di sini. menipu anda dengan wang susah payah anda, saya memohon pinjaman kira-kira Rp900,000,000 wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 29 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 29 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman dan perniagaan saya Mengenai terhempas kerana hutang.

Memandangkan pencarian saya untuk syarikat pinjaman peribadi yang boleh dipercayai, saya melihat iklan dalam talian lain dan nama syarikat adalah SYARIKAT PINJAMAN DUNIA. Saya kehilangan 15 juta dengan mereka dan hingga hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya cadangkan.

Tuhan menjadi kemuliaan, kawan-kawan saya yang memohon pinjaman juga menerima pinjaman sedemikian, memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat yang boleh dipercayai di mana Puan Christabel bekerja sebagai pengurus cawangan, dan saya memohon pinjaman sebesar Rp900,000,000 dan mereka meminta kepercayaan saya, Dan setelah mereka selesai mengesahkan butiran saya, pinjaman itu telah diluluskan untuk saya dan saya fikir ia adalah jenaka, dan mungkin ini adalah salah satu tindakan menipu yang membuat saya kehilangan wang, tetapi saya terkejut. Apabila saya mendapat pinjaman saya kurang dari 6 jam dengan kadar faedah yang rendah 1% tanpa cagaran.

Saya sangat gembira bahawa Tuhan menggunakan kawan saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan kerana saya diselamatkan dari membuat perniagaan saya melompat ke udara dan dibubarkan dan kini perniagaan saya terbang tinggi di Indonesia dan tiada siapa yang akan mengatakannya Dia tidak tahu mengenai syarikat fesyen.

Jadi saya nasihat semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara-negara lain yang memerlukan pinjaman untuk satu tujuan atau lain untuk sila hubungi
Ibu Christabel melalui e-mel: (christabelloancompany@gmail.com)

Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (lianmeylady@gmail.com). Anda masih boleh menghubungi nombor WhatsApp ibu yang baik +15614916019


Terima kasih sekali lagi kerana membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita dan memberi kita kehidupan yang panjang dan makmur dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan yang baik dalam hidup anda.

Reply
avatar

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat
dihargai!

kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!