Tahniah Noryn Aziz, Juara Gegar Vaganza Musim Kelima

Gegar Vaganza ke 5 menutup tirainya sebentar tadi dan kali ni memang tak ketinggalan sebab semua kerja rumah dah settle, jadi layan dengar lagu..hehe.  Sanggup bersengkang mata weh..walau sebenarnya dah mengantuk sangat hehe.  Apa pun memang dah target yang Noryn Aziz akan menang.

Dah tahu siapa pemenang? Meh Umi kongsi siapa pemenang pilihan tu dan seperti biasa gandingan pengacara Jihan Muse dan Nabil Ahmad memang terbaik dengan lawak dan gurauan yang kekadang mungkin ada yang tak boleh terima tapi they are the best



Juara - Noryn Aziz
Hadiah : RM100,000.00

Kedua - Dia Fadila
Hadiah : RM50,000.00

Ketiga - Zamani
Hadiah : RM30,000.00

Keempat - Amelina
Hadiah : RM20,000.00

Kelima - Maya
Hadiah : RM15,000.000

Keenam - Billy Zulkarnain
Hadiah : RM10,000.00

Selain wang tunai, pemenang akan dapat hadiah lain seperti penginapan di Royale Chulan Resort & Spa dll

Bintang Cuckoo Paling Gempak - Zamani

Cuckoo Friend 2018 - Hetty Sarlene

Juri tetap seperti biasa adalah Dato Ramli MS dan Dato Khatijah Ibrahim sementara juri jemputan penyanyi legenda Dato DJ Dave dan Mr Joe Flizzo.

Umi suka sangat dengan persembahan penyanyi jemputan yang juga bekas peserta Gegar Vaganza kelima gandingan Safura, Elite dan Hetty Sarlene dengan lagu Cinta Gila serta gandingan Forteen dan Shafie Rio mendendangkan lagu Pop Yeh Yeh yang sangat bertenaga dan segar.


PUSINGAN KEDUA - BATTLE

Dia Fadila VS Noryn Aziz
Lagu : Where is The Love

Amelina VS Maya
Lagu : Teman Pengganti

Billy Zulkarnain VS Zamani
Lagu : Bunga


PUSINGAN PERTAMA

Maya
Lagu : Nisan Cinta berduet dengan Ernie Zakri

Billy Zulkarnin
Lagu : Curiga berduet dengan Idayu

Amelia
Lagu : The Power of Love berduet dengan Bob AF

Noryn Aziz
Lagu : Laskar Cinta berduet dengan Awi Rafael

Dia Fadila
Lagu :Makin Aku Cinta berduet dengan Ajai


Zamani
Lagu : Lagu Cinta Lagu Jiwa berduet dengan Ameng








6 comments:

  1. Noryn Aziz & Zamani terbaikkk! Best rap diorg! Hehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...tahniah kepada pemenang.GV musim ni PC tak ikuti di tv...PC tahu atau ikut perkembangan melalui perkongsian sahabat-sahabat blogger sahaja..moga semuanya baik-baik sahaja dan tiada apa-apa atau sebarang isu berbangkitlah..aamin.

    ReplyDelete
  3. Tahniah! buat Noryn Aziz tak tengok pun live malam tadi nak tengok ulangan nanti

    ReplyDelete
  4. SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!!

    Hey Guys !!! Sangat gembira saya mendapat saya dari Mike Fisher. Kad ATM kosong saya boleh mengeluarkan $ 2,000 setiap hari. Saya mendapatnya dari minggu lalu dan sekarang saya mempunyai $ 14,000 secara percuma. ATM kosong mengeluarkan wang dari mana-mana mesin ATM dan tidak ada nama di atasnya, ia tidak dapat dikesan dan sekarang saya mempunyai wang untuk perniagaan dan cukup wang untuk saya dan keluarga saya untuk hidup. Saya sangat gembira saya bertemu Mike Fisher kerana saya bertemu dengan dua orang di hadapannya dan mereka mengambil wang saya tanpa mengetahui bahawa mereka adalah penipuan. Tetapi saya gembira sekarang. Mike Fisher menghantar kad melalui DHL dan saya mendapatnya dalam masa dua hari. Dapatkan kad anda sendiri dari dia sekarang dia tidak seperti penipu lain berpura-pura mempunyai kad ATM, Dia memberikannya secara percuma untuk membantu orang walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia membantu banyak dan tiada siapa yang pernah ditangkap. Saya bersyukur kepada Mike Fisher kerana dia mengubah kisah saya secara tiba-tiba. Kad ini berfungsi di semua negara kecuali, Mali dan Nigeria. Alamat e-mel Mike Fisher adalah blankatm002@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Komersial dan Pengembangan Keuangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Kembali Rumah dengan suku bunga rendah per tahun untuk perorangan, perusahaan dan badan hukum. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
    Hanya WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat
dihargai!

kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!

Journey

Interesting News