Sunday, 18 November 2018

Tahniah Noryn Aziz, Juara Gegar Vaganza Musim Kelima

Gegar Vaganza ke 5 menutup tirainya sebentar tadi dan kali ni memang tak ketinggalan sebab semua kerja rumah dah settle, jadi layan dengar lagu..hehe.  Sanggup bersengkang mata weh..walau sebenarnya dah mengantuk sangat hehe.  Apa pun memang dah target yang Noryn Aziz akan menang.

Dah tahu siapa pemenang? Meh Umi kongsi siapa pemenang pilihan tu dan seperti biasa gandingan pengacara Jihan Muse dan Nabil Ahmad memang terbaik dengan lawak dan gurauan yang kekadang mungkin ada yang tak boleh terima tapi they are the best



Juara - Noryn Aziz
Hadiah : RM100,000.00

Kedua - Dia Fadila
Hadiah : RM50,000.00

Ketiga - Zamani
Hadiah : RM30,000.00

Keempat - Amelina
Hadiah : RM20,000.00

Kelima - Maya
Hadiah : RM15,000.000

Keenam - Billy Zulkarnain
Hadiah : RM10,000.00

Selain wang tunai, pemenang akan dapat hadiah lain seperti penginapan di Royale Chulan Resort & Spa dll

Bintang Cuckoo Paling Gempak - Zamani

Cuckoo Friend 2018 - Hetty Sarlene

Juri tetap seperti biasa adalah Dato Ramli MS dan Dato Khatijah Ibrahim sementara juri jemputan penyanyi legenda Dato DJ Dave dan Mr Joe Flizzo.

Umi suka sangat dengan persembahan penyanyi jemputan yang juga bekas peserta Gegar Vaganza kelima gandingan Safura, Elite dan Hetty Sarlene dengan lagu Cinta Gila serta gandingan Forteen dan Shafie Rio mendendangkan lagu Pop Yeh Yeh yang sangat bertenaga dan segar.


PUSINGAN KEDUA - BATTLE

Dia Fadila VS Noryn Aziz
Lagu : Where is The Love

Amelina VS Maya
Lagu : Teman Pengganti

Billy Zulkarnain VS Zamani
Lagu : Bunga


PUSINGAN PERTAMA

Maya
Lagu : Nisan Cinta berduet dengan Ernie Zakri

Billy Zulkarnin
Lagu : Curiga berduet dengan Idayu

Amelia
Lagu : The Power of Love berduet dengan Bob AF

Noryn Aziz
Lagu : Laskar Cinta berduet dengan Awi Rafael

Dia Fadila
Lagu :Makin Aku Cinta berduet dengan Ajai


Zamani
Lagu : Lagu Cinta Lagu Jiwa berduet dengan Ameng








29 comments:

  1. Noryn Aziz & Zamani terbaikkk! Best rap diorg! Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF DR PETER THE REAL ONLINE SPELL CASTER WHATSAPP/CALL +1(321)754-0649

      My name is LINDA ROBERT from United State, I want to quickly tell the world that there is a real and effective online spell caster that is powerful and genuine, His name is Dr PETER He helped me recently to reunite my relationship with my husband who left me, When i contacted Dr PETER he cast a love spell for me, and my husband who said he doesn't have anything to do with me again called me and started begging me to come back. he is back now with so much love and care. today i am glad to let you all know that this spell caster have the powers to restore broken relationship back. because i am now happy with my husband. To anyone who is reading this article and needs any help, Dr PETER can also offer any type of help like, Curing of all types of Diseases, Court Cases, Pregnancy Spell, Spiritual protection and lot's more. You can contact him Via his email mail
      MAGNIFICENTSPELLCAST@GMAIL.COM
      MAGNIFICENTSPELLCAST@YAHOO.COM CALL/WHATSAPP +1(321)754-0649
      his website http://MAGNIFICENTSPELLCAST.WEBSITE2.ME
      and blog at http://magnificentspellcast11.blogspot.com and get your problems solved 100% assured

      Delete
  2. Alhamdulillah...tahniah kepada pemenang.GV musim ni PC tak ikuti di tv...PC tahu atau ikut perkembangan melalui perkongsian sahabat-sahabat blogger sahaja..moga semuanya baik-baik sahaja dan tiada apa-apa atau sebarang isu berbangkitlah..aamin.

    ReplyDelete
  3. Tahniah! buat Noryn Aziz tak tengok pun live malam tadi nak tengok ulangan nanti

    ReplyDelete
  4. SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!! SILA BACA!!!!

    Hey Guys !!! Sangat gembira saya mendapat saya dari Mike Fisher. Kad ATM kosong saya boleh mengeluarkan $ 2,000 setiap hari. Saya mendapatnya dari minggu lalu dan sekarang saya mempunyai $ 14,000 secara percuma. ATM kosong mengeluarkan wang dari mana-mana mesin ATM dan tidak ada nama di atasnya, ia tidak dapat dikesan dan sekarang saya mempunyai wang untuk perniagaan dan cukup wang untuk saya dan keluarga saya untuk hidup. Saya sangat gembira saya bertemu Mike Fisher kerana saya bertemu dengan dua orang di hadapannya dan mereka mengambil wang saya tanpa mengetahui bahawa mereka adalah penipuan. Tetapi saya gembira sekarang. Mike Fisher menghantar kad melalui DHL dan saya mendapatnya dalam masa dua hari. Dapatkan kad anda sendiri dari dia sekarang dia tidak seperti penipu lain berpura-pura mempunyai kad ATM, Dia memberikannya secara percuma untuk membantu orang walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia membantu banyak dan tiada siapa yang pernah ditangkap. Saya bersyukur kepada Mike Fisher kerana dia mengubah kisah saya secara tiba-tiba. Kad ini berfungsi di semua negara kecuali, Mali dan Nigeria. Alamat e-mel Mike Fisher adalah blankatm002@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Komersial dan Pengembangan Keuangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Kembali Rumah dengan suku bunga rendah per tahun untuk perorangan, perusahaan dan badan hukum. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
    Hanya WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
    Tel .... (+ 44) 7480 729811
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Adakah anda sedang mencari pinjaman untuk memulakan perniagaan atau projek keinginan hati anda? Di KARINA ROLAND LOAN COMPANY, kami menawarkan semua jenis bantuan kewangan kepada semua individu yang memerlukan pinjaman seperti "pinjaman peribadi, pinjaman pelaburan, pinjaman pinjaman rumah dan syarikat pinjaman di seluruh dunia, kadar faedah kami adalah 2% setahun. Jika anda mempunyai projek yang baik atau ingin memulakan perniagaan dan memerlukan pinjaman untuk membiayainya dengan segera, kami boleh membincangkannya, menandatangani kontrak dan kemudian membiayai projek atau perniagaan anda untuk bersama dengan Bank Dunia dan Bank Industri.

    Hubungi KARINA ROLAND LOAN COMPANY hari ini untuk sebarang mata wang yang anda mahukan.

    Kategori Perniagaan

    Perniagaan Merchandising.
    Perniagaan pembuatan
    Perniagaan Hibrid.
    Pemilikan tunggal
    Perkongsian.
    Syarikat.
    Syarikat liabiliti terhad.
    pinjaman peribadi.
    pinjaman pelaburan.
    Pinjaman Hutang.
    Pinjaman Rumah.
    Pinjaman gadai janji.
    Pinjaman perniagaan kecil.
    Pinjaman pelajar.
    Pinjaman Auto.

    KARINA ROLAND LOAN COMPANY

    Keperluan kewangan anda Hubungi kami melalui E-mel:
    E-mel: Karinarolandloancompany@gmail.com
    Watsapp: +1 (802) -332-3445

    ReplyDelete
  7. Komen pinjaman hutang pada blogspot di malay 2019

    ReplyDelete
  8. I just want to say a big thanks to ( CHIEF DR LUCKY ) for what he has done for me and my family by helping me to win lottery. I won Five Hundred and Thirty Three Million Us Dollars. (($533,000,000.00)). His lottery spell is the best and so amazing. My life is now balance and i am Now Very Rich As i have always wanted and i am out of doubt. Are you looking for a real and genuine spell caster to help you win big in any kind of lottery you play? you can contact Chief Dr Lucky , today all your plan to ever win Big in Lottery will Come True and work out well for you. His spell very real and genuine i can not still believe it And His spell also work very fast. Thank you so much chief Dr Lucky for dedicating your time to cast the Lottery spell for me. I got my bills paid and my debt cleared and am still mega rich. If you need a real And Genuine spell aster to help you Win lottery, kindly contact him for fast and urgent Help via email : chiefdrlucky@gmail.com or Whatsapp or Call Via +2348132777335 Website : http://chiefdrluckysolutionhome.website2.me/

    ReplyDelete

  9. After being in relationship with Wilson for seven years,he broke up with me, I did everything possible to bring him back but all was in vain, I wanted him back so much because of the love I have for him, I begged him with everything, I made promises but he refused. I explained my problem to someone online and she suggested that I should contact a spell caster that could help me cast a spell to bring him back but I am the type that don't believed in spell, I had no choice than to try it, I meant a spell caster called Dr odoma and I email him, and he told me there was no problem that everything will be okay before three days, that my ex will return to me before three days, he cast the spell and surprisingly in the second day, it was around 4pm. My ex called me, I was so surprised, I answered the call and all he said was that he was so sorry for everything that happened, that he wanted me to return to him, that he loves me so much. I was so happy and went to him, that was how we started living together happily again. Since then, I have made promise that anybody I know that have a relationship problem, I would be of help to such person by referring him or her to the only real and powerful spell caster who helped me with my own problem and who is different from all the fake ones out there. Anybody could need the help of the spell caster, his email: drodomasolutionhome20@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2348100649947 you can email him if you need his assistance in your relationship or anything. CONTACT HIM NOW FOR SOLUTION TO ALL YOUR PROBLEMS drodomasolutionhome20@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2348100649947

    ReplyDelete
  10. We are able to finance your signatory
    projects and help you enhance your
    business plan. Furthermore, our
    financial instrument can be used for
    the purchase of goods from any
    manufacturer irrespective of their
    location. It can also serve as
    collateral with any bank in the world
    to secure loans for your project or to
    activate credit line to finance your
    business plan. We have {BG}, Standby
    Letter of Credit {SBLC}, Medium Term
    Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft
    {CBD} as well as other financial
    instruments issued from AAA Rated bank
    such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank
    London, Deutsche Bank AG Frankfurt,
    Barclays Bank , Standard Chartered Bank
    and others on lease at the lowest
    available rates depending on the face
    value of the instrument needed.


    Email : nat.mandate18@gmail.com
    Skype : nat.mandate18@gmail.com


    Regards
    Nat

    ReplyDelete
  11. How can i ever stop saying thank you to Dr Movo, After taking his product today my sexual life is health and balance am living up to my wife expectation. For the past 11 years i have been struggling with weak erection and premature ejaculation. I have spend money on it but no cure until i took this product from Dr Movo just within few days i got cured. for his products contact him email drmovo.supernaturalherbalmedic@gmail.com or WhatsApp/Call +2347061865209.

    ReplyDelete
  12. My husband and I have been married for over 10 years. We met when I was 18 and he was 21. We’ve been through a lot emotionally together. There were several HUGE fights and painful situations in our marriage, but we always seemed to come out stronger on the other side. Out of the blue my husband just sprung the divorce talk on me, I was totally depressed until I found Dr.Todd website online and i ordered for a Love spell. You won’t believe my husband called me at the exact time this spell caster finished his spell work in 24hours. I was totally amazed! He is wonderful and his spells work so fast. His contact: manifestspellcast@gmail.com
    https://manifestspellcast.wordpress.com
    WhatsApp: +27613087679

    ReplyDelete
  13. BERITA BAIK!!!

    Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang pereka fesyen dan saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu semua orang supaya berhati-hati mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini adalah penipuan dan mereka berada di sini. menipu anda dengan wang yang sukar diperolehi, saya memohon pinjaman kira-kira $ 900 juta di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 29 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 29 juta lebih Saya tidak mendapat pinjaman dan perniagaan saya Mengenai terhempas kerana hutang .

    Memandangkan pencarian saya untuk syarikat pinjaman peribadi yang boleh dipercayai, saya melihat iklan dalam talian lain dan nama syarikat adalah SYARIKAT PINJAMAN DUNIA. Saya kehilangan 15 juta dengan mereka dan hingga hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya cadangkan.

    Tuhan menjadi kemuliaan, kawan-kawan saya yang memohon pinjaman juga menerima pinjaman sedemikian, memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat yang boleh dipercayai di mana Puan Christabel bekerja sebagai pengurus cawangan, dan saya memohon pinjaman sebesar Rp900,000,000 dan mereka meminta kepercayaan saya Dan setelah mereka Mengesahkan butiran saya, pinjaman telah diluluskan untuk saya dan saya fikir ia adalah satu jenaka, dan mungkin ini adalah salah satu tindakan menipu yang membuat saya kehilangan wang, tetapi saya terkejut. Apabila saya mendapat pinjaman saya kurang dari 6 jam dengan kadar faedah yang rendah 1% tanpa cagaran.

    Saya sangat gembira kerana Tuhan menggunakan kawan saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan kerana saya diselamatkan dari membuat perniagaan saya melompat di udara dan dibubarkan dan kini perniagaan saya terbang tinggi di Indonesia dan tiada siapa yang akan mengatakannya Dia tidak tahu tentang syarikat fesyen.

    Jadi saya menasihatkan semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang memerlukan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk dihubungi
    Ibu Christabel melalui e-mel: (christabelloancompany@gmail.com)

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (lianmeylady@gmail.com). Anda masih boleh memanggil nombor WhatsApp ibu yang baik +15614916019


    Terima kasih sekali lagi kerana membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan memberkati kita dan memberi kita kehidupan yang panjang dan makmur dan semoga Allah melakukan pekerjaan yang baik dalam hidup anda.

    ReplyDelete
  14. I had struggle relationship with my husband in the past which led to divorce with my first husband. After i and my ex husband got divorced, i had another chance to re-marry again and just 5 years of my second marriage there was another divorce which almost killed me emotionally. I stayed for another two years been unmarried and a single mother. Honestly I wasn't really happy it because every woman need a man in her life, there was a time i saw my first husbands photo and i realized how much i loved him and have missed him. I tried to get to him but i was told that he moved on with his life and we may never been together again. I wept bitterly that night thinking i have lost the man that i have had so much love for. I asked for advise on what to do and a friend of mine gave me a contact of Osasu Solution Temple, i consulted him and to his very best with his powerful spells he helped me with a Reunion Marriage Love Spell to returned my ex husband back to me, in just 9 days i had enchanter with a spiritual reunion prayers with priest Osasu everything turn around for good in my life, I am now happily living with my first husband again and sort out the divorce issues. with the help of Osasu temple, his a man of wisdom and care. Thanks and i appreciate all the help you have rendered to get my ex husband back into my life again. I testify here today that Osasu temple is powerful it can resolve all problem in a broken relationship with love once. contact him for solutions to any kind of relationship problem. Email....(drosasu25@gmail.com) You can also call him or add him on WhatsApp +2347064365391

    ReplyDelete
  15. Adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan yang mendesak? Hubungi saya di: abdlzhir@gmail.com. untuk maklumat lanjut.
    Salam. Abdul

    ReplyDelete
  16. BERITA BAIK!!!

    Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang pereka fesyen dan saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu semua orang supaya berhati-hati mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini adalah penipuan dan mereka berada di sini. menipu anda dengan wang susah payah anda, saya memohon pinjaman kira-kira Rp900,000,000 wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 29 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 29 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman dan perniagaan saya Mengenai terhempas kerana hutang.

    Memandangkan pencarian saya untuk syarikat pinjaman peribadi yang boleh dipercayai, saya melihat iklan dalam talian lain dan nama syarikat adalah SYARIKAT PINJAMAN DUNIA. Saya kehilangan 15 juta dengan mereka dan hingga hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya cadangkan.

    Tuhan menjadi kemuliaan, kawan-kawan saya yang memohon pinjaman juga menerima pinjaman sedemikian, memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat yang boleh dipercayai di mana Puan Christabel bekerja sebagai pengurus cawangan, dan saya memohon pinjaman sebesar Rp900,000,000 dan mereka meminta kepercayaan saya, Dan setelah mereka selesai mengesahkan butiran saya, pinjaman itu telah diluluskan untuk saya dan saya fikir ia adalah jenaka, dan mungkin ini adalah salah satu tindakan menipu yang membuat saya kehilangan wang, tetapi saya terkejut. Apabila saya mendapat pinjaman saya kurang dari 6 jam dengan kadar faedah yang rendah 1% tanpa cagaran.

    Saya sangat gembira bahawa Tuhan menggunakan kawan saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan kerana saya diselamatkan dari membuat perniagaan saya melompat ke udara dan dibubarkan dan kini perniagaan saya terbang tinggi di Indonesia dan tiada siapa yang akan mengatakannya Dia tidak tahu mengenai syarikat fesyen.

    Jadi saya nasihat semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara-negara lain yang memerlukan pinjaman untuk satu tujuan atau lain untuk sila hubungi
    Ibu Christabel melalui e-mel: (christabelloancompany@gmail.com)

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (lianmeylady@gmail.com). Anda masih boleh menghubungi nombor WhatsApp ibu yang baik +15614916019


    Terima kasih sekali lagi kerana membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita dan memberi kita kehidupan yang panjang dan makmur dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan yang baik dalam hidup anda.

    ReplyDelete
  17. It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate
    to this superb blog! I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding
    your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will share this
    website with my Facebook group. Chat soon!

    ReplyDelete
  18. I visited several web pages however the audio feature for audio songs present at this website is in fact
    superb.

    ReplyDelete
  19. Thank you for your site post. Thomas and I happen to be saving for just a new e book
    on this matter and your short article has made us all to save
    money. Your ideas really clarified all our issues. In fact, more than what we had
    acknowledged just before we discovered your fantastic blog.

    I no longer nurture doubts and also a troubled mind because you have actually attended to our own needs
    in this article. Thanks

    ReplyDelete
  20. Hello.This article was extremely fascinating, particularly because I was investigating for thoughts on this matter last Sunday.

    ReplyDelete
  21. Hi there, just became alert to your blog through Google,
    and found that it is really informative. I am gonna watch out for brussels.

    I will be grateful if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    ReplyDelete
  22. I am extremely impressed along with your writing skills and also with the format on your weblog.
    Is this a paid subject matter or did you
    modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it's uncommon to see a great weblog like this one
    today..

    ReplyDelete
  23. It's a pity you don't have a donate button! I'd without a doubt
    donate to this brilliant blog! I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will share this website with my Facebook group.

    Talk soon!

    ReplyDelete
  24. I want to share a testimony of how Dr UDI herbal mixture cream saved me from shame and disgrace, my penis was a big problem to me as the size was really so embarrassing ,and i was also having weak erection problem i had so many relationship called off because of my situation, i have used so many product which i found online but none could offer me the help i searched for Which was very painful and then i saw some few testimonies about this herbal specialist called Dr UDI and decided to email him on so I gave his herbal product a try. i emailed him and he got back to me and we discussed, he gave me some comforting words and encouraged me also ans then gave me his herbal pills and cream for Penis Enlargement Within 1 week of it, i began to feel the enlargement of my penis, " and now it just 2 weeks of using his products my penis is about 10 inches longer and am so happy contact Dr UDI via (drudiherbalhome@gmail.com) Via whatapp on this number +2348051243538

    ReplyDelete
  25. Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your website is wonderful,
    let alone the content!

    ReplyDelete
  26. Simply wanna input on few general things, The website style is perfect,
    the subject material is rattling superb :D.

    ReplyDelete
  27. Magnificent beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for a blog website?
    The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this
    your broadcast offered bright clear concept

    ReplyDelete

terima kasih atas kunjungan dan komen, sungguh sangat
dihargai!

kalau ada kesempatan saya akan balas, InsyaAllah

komen baik-baik tau!

Thanks for the visit, appreciate your positive comments!